To je nějaká opravdová, skutečná směrnice? To si teda moc neumím představit jak do toho zapadnou třeba sportovní vozy (Ferrari apod.) a taky luxusní vozy (například čím potom budou v Bruselu vozit své vznešené zadky).V reálu pak předpokládám, že se použije Škopkovic řešení:http://www.youtube.com/watch...
Skutečně takovou směrnici konzultovali.
Podle připravované směrnice EU bude mužský penis dlouhý maximálně 10 cm. Vše ostatní je totiž plýtvání.
To souhlasí, je to průměrná hodnota z měření penisů všech euro poslanců, komisařů a zaměstnanců euinstitucí. Tím se potvrdilo, že se tam soustřeďují jedinci s malým pinďourem. Chtějí tak mít úřední doklad, že to stačí.
Jestli to má nějakou souvislost s ekologií a zdravím, pak by bylo dobré vědět, kolik a jakých škodlivin vypustí diesel se spotřebou kolem 3 litrů nafty na 100 km a kolik motor na benzín se spotřebou 6l/100km. Zkrátka neposuzovat to jen podle pomyslné produkce CO2 ale také pevných částic, NOx, a hluku. ;-)
A jsme u toho,auto musí mít pouze zatížení jednoho člověka - řidiče.Nic nesmí vézt,musí jet pouze po rovině atd.A stejně se s těmi čísly kouzlí a švindluje zárověň.Před lety to byla reálná spotřeba co se deklarovala,nyní je to pouze papírová ze zkušebny a tudíž pro běžný provoz nereálná....
Tak u atmosfér to stále ještě víceméně sedí (dle mého výzkumu v průměru +20%, turbomotory +30-35%). Nicméně s relativně moderní atmosférou Euro4 se pod kombinaci vejdu bez problémů, a to jezdím jako v normě 7/11 mimo město a 4/11 ve městě. Občas klima, občas plné obsazení, víceméně dle předpisů (+/- 10km/h), žádné zdržovačky. Otázkou je, zda by se mi to povedlo i s turbomotorem...S tou rovinou nemáš moc pravdu, neboť jedeš-li do kopce, pojedeš jednou také z kopce a pěkně se to vyruší.
Ta poslední věta doufám byla myšlena jako vtip
Ne, nebyla. Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem plně naložený jel přes celou republiku do hor, spotřeba 7,2 (2,0 atmo Euro2). Pak jsem stejně tak naložený lítal týden (dovolená) po tamějších horách, kvůli těžkým převodům, naložení a atmosférickému motoru to bylo často jen na dvojku od 2 do 6 tisíc na otáčkoměru a výsledek 7,1. Upozorňuji, že podle dotankování a že toto zahrnovalo i ty cesty dolů, kdy jedeš za nulu.K takto vyrovnané spotřebě může dopomoci třeba to, že do kopce, když se blížíš k prudké zatáčce, nebrzdíš brzdami, ale jen o trochu dříve prostě pustíš plyn (ono brždění motorem do kopce je docela účinné). Takže nejen dolů jedeš za nula, ale dokonce i občas do kopce (samozřejmě, toto je jen malá část). Také je důležité, jaký máš motor. Pokud jedeš s turbem, tak to u velké části motorů (ne u všech) při vysoké zátěži více žere, takže ta "nula" z kopce to až tolik nevyruší, zatímco u atmosféry ten nárůst spotřeby do kopce nebývá vždy tak enormní (samozřejmě i tak je vysoký, nebudu tvrdit, že to v zátěži nežere, to je blbost).Teď mám novější 2,0 atmo Euro4, už s PP. Před serpentinami dole pod kopcem 6,3, nahoře na kopci 6,7, dole pod kopcem zase 6,3. Tak kde vidíš ten vtip?
nikdy ti nastartovaný auto nežere 0 vždy ti žere ikdyž jede na volnoběh to že palubní pc ti ukazuje 0 neznamená že auto při nastartovaném motoru nic nežere je to totální volovina to je jak bys řekl že počítač pojede bez elektriky nepočíám do toho ntb které mají vlastní zdroj :)
Tu spotřebu je ale potřeba uvádět celou. Takže 3l paliva /100km, 1 turbo /50tkm, 1 DPF-kat /50tkm, 1motor /100tkm, 1 auto/5let atd. atp. To bude potom ekologie!
Zase článek o ničem. Resp. o číslech, které nemají z běžným provozem nic společného. Podle mě by bylo odpovídající testovat spotřebu, tak jak se testovalo dříve, kdy automobil po rovině ustálenou rychlostí 90 a 120. Dnes by to mohlo být 130 a 160 km. To by byli pak zajímavé výsledky... :-):-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.