Sledujte Auta na náplavce živě! Klidně i z interiéru Škody Kamiq

3 komentáře

Josef Buřt
2. září • 6:55

Není krásnějšího pohledu na svět než z interiéru Škody Komik!

Nereknu
31. srpna • 12:16

Prodej aut po Česku. Byznys za hranou.Mazda ne jenomže prodava auta s výrobní, konstrukční vadou, ale je ještě ohrožuje lidi na zdraví a životech.https://m.youtube.com/watchS těmi pilinami, šponami jsem najel cca 15.000 km, než jsem byl pozván na svoláváčku kde mi byl vyměněn olej s pilinami a šponami a od té doby mi teče nafta do oleje a šmejdi doporučují měnit olej každých 10.000 km. Aby ne, když jsou poškozeny kroužky, válce i písty od těch pilin.
https://svetmotoru.auto.cz/clanek/svet-motoru-diesel...
Tady to pěkně popsal troll Shr3k a majitel fóra mazdaklan.cz, ale ten odkaz už raději smazal. na štěstí to mám vše nafocené 🙂Tak toto napsal @shr3k Tak se pochlubte, už vás také svolali?Jak se nám (potencionálně postiženým, tedy těm, kteří mají auto vyrobené cca před polovinou září 2013) tak pěkně zadírají naše výfukové vačky (viz vedlejší téma), tak po motoru kolují kovové piliny a ty nám ucpávají vakuovou pumpu posilovače brzd. Jeden z příznaků je i to, že auto přestává brzdit v okamžiku, kdy motor pracuje na volnoběh, např. při popojíždění po parkovišti a je opakovaně šlapáno na brzdový pedál. Copak u aut s automatickými převodovkami, tam jen hrozí, že se leknete, že auto najednou nemůžete udržet na místě, aniž byste nebyli vzpříčení mezi sedačkou a pedálem brzdy, tak prostě vyřadíte. Ale hodně lidí s manuálem vyřazuje při jízdě z kopce a tam by někteří mohli být najednou velmi nemile překvapeni, když by potřebovali zabrzdit a ono jim to ve stovce neposilovalo.Tento příspěvek troll Shr3k alias Kokeš už raději zablokoval, protože se sami usvědčují..
A takto to dopadá. Reklamace se neřeší tak to původní majitele hned jak zjisti prodávali dal protože nemají nervy na spor s Mazdou. Takže podvedených je hned 2x!!!http://garaz.autorevue.cz/download/file.phpVážený Pane Kiriakovský, o toho pána se taky postaráte? stejně jak jste se postarali o moje auto? jak jste se vyjádřil ve SM viz. příloha. o všechny jsme se postarali i ty co měli auta po záruce. Nikdo nic neplatil 🙂 Nevypadá to na to, že by se k těm podvodům někdo hlásil.Zdravím pánové, dnes jsem byl v Mazdě Car Star Praha- mám auto od min. týdne - a potvrdili mi že spadám pod blbou sérii s vačkou. Projevil jsem zájem o preventivní výměnu vačky, bohužel mi nedokázali říct, kolik by to stálo. Cenu mi pošlou emailem - OK. Co mi řekli hned - že nějaká kulance nepadá v úvahu. Auto je z ČR koupeno 2014 (výroba ale 2013) a jezdilo na prohlídky, já jsem 2 majitel. Dal jsem řeč s kamarádem technikem z jiného servisu a ten mi řekl, že takhle šmahem je to celkem divný, že by to měli nějak minimálně posoudit a ne že hned mi přejímací technik řekne, že ne. Ale třeba to ví, to já nevím, nejde mi o technika. Napsal jsem tedy žádost na Mazdu před webový formulář a teď konečně ty dotazy
- máte někdo zkušenost jestli po záruce byla Mazda vstřícná nějak se fin. podílet?
- kolik tak koštuje výměna vačky, ví někdo?Nechci to samozřejmě nechat do KO motoru. Auto je krásný, tak myslím, že když vyřeším vačku, jsem v poho. Ď.To pán ještě netuší, že to není jenom o tom vyřešení vačky. Ten problém je daleko hlubší, brousil se mu tam vačkový hřídel s vačkami, co mělo za následek piliny, špony v oleji. A špony v oleji znamená poškození pístů, válců i kroužků. A to je na GO motoru, nebo se pletu? To je to mlžení a lhaní co trollové radí, vypalování filtru, nebo krátké trasy a další neskutečné bláboly, nafta v oleji nevadí (MirecBA) a nejlépe bude když to prodám. Druhý majitel už to reklamaci řešit nebude a šmejdi budou vysmáti za vodou.
https://www.mazdaklan.cz/threads/vacka.2666/

Petr Vaněk
31. srpna • 12:48

Mazdu a její problémy neznám. Ale obecně mám osobní zkušenost (jiné značky), že značkové servisy a zastoupení jsou k ničemu. Sice vidíte logo té či oné automobilky, ale je to samostatný subjekt pod samostatným ičem hrající si na svém písečku. Vyhodí Vás s kdečím, dělají hloupé, zapírají se a jiné. Protože by s tím měli vícenáklady na své triko. Chtějí jen překupovat nová auta, v nejhorším případě měnit ty díly, které se dobře mění a na kterých je největší vývar. Často o fungování mechanické stránky automobilu, dokonce ani toho který nebízejí, nemají vysoké povědomí. Podle mých zkušeností je třeba věc co nejvíc medializovat. Pravda je relativní, 100x oprakovaná marketingová lež se stane pravdou a kdo dnes nekřičí, ten jakoby nebyl. Vysliší se jen ten, který křičí nejvíc. A je třeba se soustavně obracet na automobilku. Nejlépe spolu s ostatními zákazníky a právním zástupcem. Hodně stěstí při řešení vašeho problému.

Doporučujeme

Články odjinud