Auta na náplavce 2019: Konečně dorazí i Hyundai! A co ukážou další Korejci?

Logarex  |  22. 07. 2019 19:46

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je. Děkuji

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  22. 07. 2019 20:25

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu karu...LOPATO...

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  22. 07. 2019 20:44

Kvičalo, ty jsi kašpar, že by se z tebe jeden *** smíchy. Trollíš co to jde a když se někdo opře do tvé srajdy, tak se zhroutíš.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 07. 2019 09:59

Nejsem kvíčala. Kvíčala je tady na tomto názorovém fóru jeden z mála rozumných lidí. LOPATA zůstane vždy LOPATOU. VIDLÁK zůstane vždy VIDLÁKEM. Nepreferuji žádné automobilky. Vymaštěný LOPATY jsou právě ti lidé, kterým vymyla squarda mačkačů klávesnice (čti rádoby novinářů) to 1% zbylé mozkové kůry, která dá příkaz zvednout půllitr s pivkem.

Odpovědět  |   | 
Jeremy  |  22. 07. 2019 22:17

Hyundai? To jsou ti nadutí idioti co jsou "tady pánem" a co "ujedou všem"? No majitelé musí mít pěkně vysypané makovice.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  22. 07. 2019 22:24

Hov níka nebrat! Naštěstí lidem už to dochází. Ať si křivácké Háčko dorazí kam chce, nějaká Mary Vošatá s exémem a vyndávacími zuby léto nedělá.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 05:50

V tom případě máš minimálně dva.

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  23. 07. 2019 12:38

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato křupka co nic nevydrží, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 07. 2019 16:12

Člověče, nemáš nějaký psychický problém, že tuto informaci o tvém čiplém KodiaQu (ani nevíš podle názvu, co máš za auto, máš-li ho vůbec) tady dáváš snad pod každý článek?

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  23. 07. 2019 18:29

😳

Odpovědět  |   | 
Sekáč  |  22. 07. 2019 20:04

Konečně dorazí Hyundai? Ať si klidně trucuje, nikdo na něj není zvědavý, firma arogantních mafiánů, vedená usvědčeným kriminálníkem bude dělat na břehu Vltavy jenom ostudu. Takové grázly bych pustil vystavovat svoje houna leda tak do čističky odpadních vod v Troji.
https://www.nytimes.com/2006/04/28/business/world... ...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 07. 2019 20:50

za cos seděl? Ujel ti vlak.

Odpovědět  |   | 
Sekáč  |  23. 07. 2019 19:12

Musím tě zklamat, v krimu jako šéf Hyundai jsem neseděl a v blázinci kde sedíš ty také ne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 07. 2019 21:01

Kolikátý nick tady již máš, přesněji, pod kolika tady vystupuješ? Dáváš to tu docela často.
A něco k autu bys neměl?

Odpovědět  |   | 
Sekáč  |  24. 07. 2019 15:22

Běž kádrovat někam jinam, kádrováku.

Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  23. 07. 2019 08:00

Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je:
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl...
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d...

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php


Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98

tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...

http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/zadreny-motor-...

Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  23. 07. 2019 08:02
Josef  |  24. 07. 2019 09:57

To, že se vyskytují problémy u všech značek včetně těch "nejznačkovitějších", nejenom u Mazdy, to ví přece každý a dají se dohledat případy konstrukčních chyb a třeba i vyloženě nepovedených motorů. Relativní jistotou je vybírat a kupovat nové auto minimálně až po prvním faceliftu, nebo ještě lépe před ukončením výroby daného modelu (krásný příklad problémového motoru HTP, který před ukončením výroby už byl hodnocen jako naprosto bezproblémový a spolehlivý). To se dají potom poměrně snadno dohledat informace o spolehlivosti, choulostivých detailech daného auta a případně i chování dané značky při řešení problémů (uplatnnění kulance apod...). A potom se teprve rozhodnout, co a kde (u koho, jakou značku) koupit.
V případě kritizované Mazdy existuje jediné spolehlivé řešení - nechat si vysvětlit problém u značkového prodejce/servisu a řídit se jeho doporučením a nechat servis včetně častější výměny oleje (případně i kontroly hladiny) plně na jeho bedrech. V případě kolapsu motoru by měl bý problém řešit případné škody z hlediska půlroční zákonné záruky na provedené opravy (údržbu). Značkový servis si finanční náhradu následně vyjedná s výrobcem. Sledování hladiny oleje a jeho častější výměna není až tak neřešitelný problém. (jen drobnost - mohla by řada majitelů škodovek sdělit, jak v řadě případů při reklamaci velké spotřeby oleje - jeho častého dolévání jim bylo sděleno, že je vše v pořádku a že spotřeba oleje je v normě....)

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  23. 07. 2019 10:53

Vždy jsem si myslel, že diskuze na AutoRevue je o autech a věcných zkušeností s nimi. Je až neuvěřitelné, kolik hloupých názorů se tady vyskytuje. Své mindráky a hloupost tu prezentují snad lidé, kteří fandové nejsou a chtějí být zajímaví, a nebo to jsou děti. Občas mi diskuze přijde, že je to skupina miliardářů a píšou tady jen pro srandu, protože se může jednat o jakékoliv auto, je špatné. Luxusní vozy se staly 'PRÉMIOVÉ' atd. Chtěl bych se někdy dočkat diskuze tohle auto má takové klady a takové zápory, na co si dát pozor, no prostě zkušenosti lidí, kteří dané auto vlastní.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  23. 07. 2019 12:07

A co čekáš za diskuzi pod Hyundai? To nejsou Porsche nebo Ferrari, jsou to ta nejvíce antiřidičská auta co se prodávají, o nich ti romány nikdo psát nebude.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 07. 2019 21:00

Jenže on má pravdu, nebo chceš říci, že ta pravá auta jsou jen Porsche... A tohle se netýká diskuze jen u Hyundaie, ale i ostatních automobilek.

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  23. 07. 2019 23:50

Hovnají nebrat, jsou to pýče a ču ráci a megabuz... . Ale, škoda se rozčilovat

Odpovědět  |   | 
K+K  |  24. 07. 2019 07:46

Neříkám, že jenom Porsche, existuje spousta značek, které si kupují nadšení řidiči a ti pak v diskuzích mohou dát do placu zajímavé zážitky. Majitelé Hyundai mezi ně ale nepatří, to je sorta koukající po nejnižší ceně, která vybere nejlevnější krabičku na přesouvání z bodu A do bodu B na základě inteligentních reklam velmistra Vošického. Od těch čekám v diskuzích jenom zaslepené bránění své volby a jalové hádky s odpůrci Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  24. 07. 2019 10:48

Jako třeba načipovaný Kodiaq pod diskuzí Porsche, aha tak promiň. A mohl bych jmenovat spoustu jiných. Měl jsem řadu aut, každé svým způsobem rád. Jen mi je záhadou z kterého bodu, do kterého bodu jezdíte. Já totiž vždy jedu z bodu A do bodu B. Jedu na dovolenou Bydliště bod A cíl bod B. Vy to máte jinak? Vy tady řešíte nějakého Vošického, je mi ukradený jako loňský sníh. Kdybych to měl brát takhle, tak si od Němce nekoupím ani tkaničky, protože mi vystříleli část rodiny, ale já kupuju výrobek, ne Vošického nebo Němce.
Ale co se tím budu trápit, rady jaké auto si koupit a proč tady stejně nedostanu, že.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  24. 07. 2019 12:54

Co to meleš za kraviny? Kde zmiňuji nějakého Kodiaqa?
Pokud si nadšený řidič koupí auto které jej skutečně baví, tak se budeš asi divit, ale takový do něj v sobotu ráno sedne (manželce třeba řekne, že jede pro čerstvé rohlíky) a místo toho prodrandí svou oblíbenou okresku a vrátí se do bodu A.
Rady jaké si koupit auto tady skutečně nedostaneš a nedostaneš je ani na jiných autoserverech, protože diskutující jsou často marketingová oddělení jednotlivých značek, která hejtují konkurenci a vychvalují své plečky. Trochu seriózní rady získat lze, ale jenom na placených portálech, zadarmo ani kuře nehrabe.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  24. 07. 2019 13:25

Hele kravino, uváděl jsi, že pod jinými značkami je to jiné, tak jsem ti dal příklad. Meleš, meleš, ale odkaz nedáš, nebo i ten chceš zaplatit? A když jedeš pro rohlíky, tak to není z bodu A do bodu B, ale z bodu A do bodu A. Aha, no že jsem to hned nepochopil. A když si chci zablbnout, tak určitě na okruhu, kde je větší bezpečnost, než si honit ego na okresce.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 07. 2019 13:52

Když tak na to koukám, chováš se naprosto stejně jak ti tví zaslepení majitelé aut Hyundai. A nemysli si, že škodovky jsou co do kvality zpracování, materiálů... lepší, než tobě ležící v žaludku, hyundaie. To bys mne moc rozesmál s tímto tvrzením. A buď si jistý, že o tom mám docela dobré povědomí, přímo výrobní. Navíc, pokud si myslíš, že vyšší cena je automaticky vyšší kvalita, tak to tě potom již musím politovat.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  24. 07. 2019 15:25

Máš nějaký mindrák ze šáde? Nic jsem o ní nepsal, takže nevím o čem točíš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 07. 2019 17:37

O tom, že Škodu jsi ze seznamu nevyjmul, tedy mindrák máš ty, a jen z Hyundaie, Já žádnou automobilku nehodnotím způsobem jako ty. Nebo nevíš co píšeš?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 07. 2019 19:37

Tak určitě! Places ale na špatném hrobecku. Úroveň diskutujících je přímo úměrná kvalitě článku. Tzn. že místní mačkaci kláves jsou wurstkoncernovy skodovkacky maniaci a podle toho vypadaji názory pod články - jak z časopisu mateřídouška.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  23. 07. 2019 15:41

No při počítání je to u každého auta pane milionáři vlastnící Ferrari a Porsche

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 07. 2019 10:10

Jen drobná poznámka k tématu - k článku. Je dobré využít nabízené možnosti prohlédnout si a vyzkoušet ergonomii (posezení, umístění přepínačů, design,...) a doslova ošahání různých aut různých značek na jednom místě. Každý tak může porovnat rozdíly v kvalitě výroby a řešení jednotlivých detailů jejich porovnáním jednotlivých aut přímo na místě bez toho, aby člověk musel objíždět vzdálené autosalony. Myslím si, že ten, koho auta zajímají, se tam v Praze na náplavce ukáže bez ohledu na mou drobnou poznámku (doporučení).
A pro některé debily ve zdejší "diskusi", kteří rádoby znaleckými posudky o značce Hyundai a "znaleckým" komolením názvu značky "tvoří" zdejší "obsažné" příspěvky, mohu doporučit, aby si hráli raději na písku nebo se čvachtali na zahradě v bazénku. Je to rozhodně pro ně užitečnější a na druhou stranu by nesvinili diskuse svýmy slovními průjmy.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  24. 07. 2019 10:28

Díky za normální názor, připadá mi to někdy jako diskuze dětí a nebo zakomplexovaných lidí. Určitě stojí za to vyzkoušet co nabízí trh, k tomu je tato výstava určena. Chtěl bych pár aut vyzkoušet, mám pár typů, ale pořád váhám co by bylo nejvhodnější. Jezdím už 6 let se Sorentem a zvykl jsem si na to pohodlí, ale vždy se mi líbily limuzíny. Tak nevím. Měl jsem v plánu RAV4, Outlendr PHEV, nové Sorento nebo Camry, Genesis, Mercedes CLS. Všechno je úplně jiné a teď, jak se říká, babo raď.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 07. 2019 12:23

Držím ti palce při výběru. Mohu tě uklidnit pouze tím, že dnes nemůžeš šlápnout zcela vedle, spolehlivost a kvalita je dnes na poměrně srovnatelné úrovni u všech značek srovnatelných modelů (kategorií) aut. Ale to určitě Rosťo víš sám nejlépe. Ta akce na náplavce v Praze je výborná v tom, že máš auta různých značek a modelů pohromadě na stejném místě a můžeš jednoduše přecházet a vracet se opakovaně (a manželka zatím může poslouchat muziku nebo vyrazit na nákupy...
Už jsem se opakovaně zmínil v diskusích, že nejdůležitější je ujasnit si při výběru auta požadavky (potřeby) a jejich prioritu. A potom i finanční limit, který člověk může utratit. Srovnávat SUV a limuzínu nelze. To je jako porovnávat pohorky a "lakírky". Samozřejmě existují výjimky, kdy specifické (a drahé...) SUV může nahradit limuzínu s minimálním kompromisem. Teprve potom, co to vyhodnotíš, tak se pohlédni po nabídce trhu, prohlédni autosalony (výstavy) a vyzkoušej na místě ergonomii a použij i svůj (a manželčin) "vkus". Měl bys potom skončit u 6-10 adeptů, které si vyzkoušej na silnicích. Z nich 2-3 si půjč postupně alespoň na víkend a s největší pravděpodobností ti zbyde 1-2 a asi bude následovat už jen vyjednávání ceny a financování. To je můj postup. Ale existuje i jiný, jak zaznělo v diskusi o Škodě Karoq - jeden diskutující sdělil, že má Karoq už objednaný a přitom ho ani ve skutečnosti neviděl a ani v něm neseděl. I to je cesta jak koupit nové auto...

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  24. 07. 2019 13:30

Dobrá rada, dík. Asi nejsem střelec, abych si koupil auto popsané ve tvé poslední větě, ale určitě takoví jsou. Musím najít nějaký kompromis (manželka) a já

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 07. 2019 14:58

O kompromisu "manželka" mi povídej, vybíral jsem Mustanga a kompromis bohužel zapůsobil... Ale i to patří k životu a i k "výběru" auta v případě, že finance rodiny nejsou neomezené, a proto nemůže mít každý to své auto a k tomu navíc jedno společné rodinné auto.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 31 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A