Auta budou již brzy sama zdravit majitele

Společnost ATX z amerického Texasu hodlá začít nabízet nový systém ovládání vozů. Integrovat jej lze do jakéhokoli vozu a je ovládán pomocí mobilního telefonu. Celé zařízení ma dvojí funkci - první je lokalizace vozu, kdy řidič zaparkuje například na parkovišti a posléze zapomene, kde přesně to bylo. Prostým prozvoněním na definované číslo vám auto zatroubí, a tak svého mazlíčka bez problémů najdete. Obzvláště tato funkce by se mohla uplatnit u nás, kdy stejných vozů a stejných barev parkuje na parkovištích hypermarketů stovky. Druhou funcí je ovládání vozů přes telefon, kdy definovanými zprávami udělujete příkazy, co se má s vozem dít. Takto půjdou stahovat a zatahovat okna, spouštět motor, rozsvítit světla a spouštět další funkce. Druhý systém dnes již některé vozy z části mají, hlavně ve spojení s nezávislým topením. Přes telefon půjde i vozu vypnout motor, což má přispět ke zlepšení zabezpečení.
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků