Auta budou již brzy sama zdravit majitele

Společnost ATX z amerického Texasu hodlá začít nabízet nový systém ovládání vozů. Integrovat jej lze do jakéhokoli vozu a je ovládán pomocí mobilního telefonu. Celé zařízení ma dvojí funkci - první je lokalizace vozu, kdy řidič zaparkuje například na parkovišti a posléze zapomene, kde přesně to bylo. Prostým prozvoněním na definované číslo vám auto zatroubí, a tak svého mazlíčka bez problémů najdete. Obzvláště tato funkce by se mohla uplatnit u nás, kdy stejných vozů a stejných barev parkuje na parkovištích hypermarketů stovky. Druhou funcí je ovládání vozů přes telefon, kdy definovanými zprávami udělujete příkazy, co se má s vozem dít. Takto půjdou stahovat a zatahovat okna, spouštět motor, rozsvítit světla a spouštět další funkce. Druhý systém dnes již některé vozy z části mají, hlavně ve spojení s nezávislým topením. Přes telefon půjde i vozu vypnout motor, což má přispět ke zlepšení zabezpečení.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků