Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Karel  |  10. 01. 2017 15:38  |  [213.168.185.xxx]

plácáte nesmysly, jde o klasickou penetraci, takže je to šterková cesta prolitá asfaltovou emulzí nebo asfaltem a předrcená drtí, prostě tak jak se u nás dělá polňačka

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2017 20:54  |  [46.13.39.xxx]

Až se u nás bude takto dělat polňačka, dej vědět, zajdu se podívat

Odpovědět  |   | 
xxxx  |  11. 01. 2017 08:53  |  [94.113.246.xxx]

oni v austrálii mají také jiné klimatické podmínky takže se silnice staví jinak, toto je skutečně taková polňačka u nás dělají něco obdobného a každé 3-4roky jí musí znova opravovat tj. pokládají znova.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 18:46  |  [46.33.96.xxx]

Jestli je tady někdo kdo rozumí stavbě cest, tak by mě zajímalo proč nejde na současnej povrch D1, místo demolice a nové stavby , prostě položit asfaltovou vrstvu a hotovo ?

Zdůvodnění, že by se málo vydělalo neberu.

Odpovědět  |   | 
tombas  |  10. 01. 2017 19:20  |  [89.103.137.xxx]

Na každý problém existuje minimálně jedno jednoduché nesprávné řešení. Takže by aspoň stačilo použít internet a něco si o tom najít.
Tady je jeden z mnoha článků, o použitých technologiích a dalších postupech lze toho dohledat mnohem více.
http://www.autorevue.cz/jancurova-levna-rekonstru... ...

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 19:43  |  [46.33.96.xxx]

Dík za odkaz. Ten článek jsem nečetl.

Odpovědět  |   | 
ikh 86d JHd8 jqsi632  |  10. 01. 2017 21:38  |  [77.47.35.xxx]

nespravne reseni jaksi reseni neni, protoze nic neresi

Odpovědět  |   | 
Jig  |  11. 01. 2017 12:01  |  [78.111.123.xxx]

To však nemění nic na faktu, že se volí nesprávná řešení dnes a denně - když se podívám na výstupy některých politiků, tak mám pocit, že o řešení, které by něco skutečně řešilo není vůbec zájem.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  11. 01. 2017 16:07  |  [37.221.244.xxx]

Co je nebo není nesprávné řešení - záleží na úhlu pohledu. Každého selským rozumem napadne, že asfaltovat silnici v prosinci, jak se tady velmi často děje, za teploty kolem nuly a s vymetáním sněhu a vody před finišérem košťaty je neuvěřitelná pitomost. Technicky je to skutečně pitomost a vyhazování peněz oknem. Ovšem když se politici a úředníci nejdřív deset měsíců dohadují a potom přiklepnou peníze na opravy v listopadu, s tím že se musí utratit do koce roku, tak je to holt těžký.....

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  12. 01. 2017 00:04  |  [37.188.229.xxx]

Možná by pomohlo, kdyby stát posunul konec fiskálního roku z konce prosince na konec října, takže by státní správa musela utratit plánovaný rozpočet o 2 měsíce dříve. Pak by snad byly opravy silnic ukončeny za relativně slušného počasí. Ale jaká je pravděpodobnost, že některá strana si dá takovou myšlenku do předvolebního programu, aby díky ní vyhrála volby a pak by to opravdu prosadila?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  12. 01. 2017 00:18  |  [86.49.121.xxx]

Clanek vyvraci tvrzeni, ktera Jancura nikdy nerekl, a neuspechy doklada parametry, ke kterym zatim jenom vzhlizime - viz odstavec o patnactilete zivotnosti. Co by za takovou Ostravaci ci Plzenaci dali, ze
Takze blabol.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 01. 2017 15:49

moja otazka znie, ci je naozaj absolutne nevyhnutne postavit 100% perfektnu cestu. ci by nestacilo nieco na 80%, ale postavene za tretinu penazi a desatinu casu.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 01. 2017 19:43  |  [88.101.190.xxx]

Jedno voza, druhý koza, ale stejně srovnáváme. Hlavně že se to rýmuje a plní plán publikovaných článků.

Odpovědět  |   | 
rákos  |  10. 01. 2017 20:26  |  [90.176.178.xxx]

A že nejedou ani trochu zkřiva co? Řídit to já, tak to mám kostrbatý jak prase.

Odpovědět  |   | 
Rusové  |  11. 01. 2017 05:59  |  [207.244.89.xxx]

uklízejí dálnice trochu rychleji než u nás. https://twitter.com/OnlineMagazin/status/8187... ...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  11. 01. 2017 17:29  |  [91.221.212.xxx]

Tohle není silnice, po které bychom tady chtěli moc jezdit. Tenká asfaltová emulze prosypana štěrkem. Takhle se dělaly u nás chodníky, ještě dnes narazíte na asfaltový chodník prosypaný bílým štěrkem...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  12. 01. 2017 00:22  |  [86.49.121.xxx]

Technologie sice asi moc nevydrzi, ale oni STAVI!.
Do tehle faze se zatim velka rada projektu v CR ani nedostala. Jen cesky urednik dokaze utratit miliardy a desetileti na vystavbu dalnice, aniz by se na stavbe objevil jediny delnik.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A