Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

V tuzemsku se obvykle pěti až desetikilometrové úseky nových dálnic staví dva až tři roky, stejně dlouhé části dálnice D1 se rekonstruují nejméně půldruhého roku....
Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Australské stavební firmy používají při výstavbě nových komunikací v zásadě velmi jednoduché technologie.

Nevíme sice nic o tom, jak dlouhá bude životnost takto vytvořené silnice, ani to, zda je to metoda využívaná plošně, nebo pouze pro tento speciální úsek, nicméně předpokládáme, že řidičům nový povrch vzniklý na 4,9 kilometrech během pouhých dvou dnů(!) udělal radost.

Dodejme ještě, že v přepočtu toto dílo vyšlo na zhruba 8,5 milionu korun.

Nyní se již můžete podívat na záběry z dronu: 

   

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků