Putinova limuzína má civilní verzi. Je to odpověď na Rolls-Royce Phantom

Jig  |  30. 08. 2018 11:39

Uniká mi proč by si tohle někdo kupoval mimo Rusko. Noname spatlanina téměř za cenu RR

Odpovědět  |   | 
hrabive hrabe  |  30. 08. 2018 12:32

Prave proto!

Napada mne, ze toto auto by mohl chtit nejaky diktator, mafian a podobna hovada demonstrujice tim naklonnost k Rusku.

Jako sberatelsky kousek to jednou muze, ovsem take nemusi, mit svou hodnotu. Samozrejme, ze by to byla pomerne znacne rizikova investice. Mam ovsem za to, ze nekteri zamozni lide v tom skutecne investicni prilezitost budou moci videt uz jen proto, jaka to bude rarita: Rusky dlabany ingot za cenu RR, tech zrejme mimo samotne Rusko moc jezdit nebude, cimz to prave bude ta rarita. Podobne, jako je raritou Skoda 120 v USA.

Odpovědět  |   | 
160  |  30. 08. 2018 12:36

ma startovat na 160tis dolaroch, co je ovela menej ako RR aleb bentley

Odpovědět  |   | 
V3S  |  30. 08. 2018 11:44

sériová výroba je v ohrožení díky embargu z USA, tento plagiát po vzoru čínských kousků, má světla z Chrysleru, díly interiéru ze starého Fordu Mondeo a staré S-klasse, ale bylo by dobré, aby se nějaké kusky dostali k novinářům, aby konečně prasklo z jakých západních dílů to dále smontovali, což doteď tají, ještě se ví, že motor by měli brát od koncernu VW

Odpovědět  |   | 
160  |  30. 08. 2018 12:38

na motore spolupracovali s porsche

Odpovědět  |   | 
V3S  |  30. 08. 2018 12:49

vduchem chlazený motor to nemá, takže je to motor VW

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 08. 2018 12:56

Jak to myslíš? Porsche nemá kvůli emisím chlazení vzduchem už pěknou řádku let.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  30. 08. 2018 15:06

mělo tam být boxer

Odpovědět  |   | 
Jbaba  |  30. 08. 2018 19:07

Jestli je vzduchem chlazený (jakože není) nebo vodou je úplně jedno, v každém případě je to motor od koncernu VW, Porsche je součástí koncernu, takže není co řešit.

Odpovědět  |   | 
marty  |  01. 09. 2018 19:10

Vývoj motoru dělalo Porsche engineering a námi institut. nejde o žádný převzatý motor

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  30. 08. 2018 11:57

To není odpověď, ale kopie, že ?

Odpovědět  |   | 
TT  |  30. 08. 2018 13:31

PRESNE! Tohle nemuze nikdo soudny nazvat odpovedi, tohle je uboha napodobenina.... Rotten country, rotten people!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  30. 08. 2018 14:17

Tyto vozy se ale posuzují zcela jinak, než Fabia a Octavia
Pokud budou mít nejvyšší balistickou ochranu za příznivou cenu, podvozek schopný jako SUV (paralelně se SUV vyvýjí pro stejnou platformu) tak to může skvěle fungovat. Hlavně Rusko a třetí svět, to jsou obrovské trhy, a když přičteme, že němce a amíky tam nenávidí, tak Ruský Rolls (RR) By mohl zabodovat. Tam nepotřebují stovky moderních assistentů. Ocení rozvor, sedačky a bytelnost. Nebude to konkurence pro Rolls či S klassu. Bude to alternativa. A design za mě, když se podívám na poslední Rollsy a Jaguary třeba, tak je to, na poměry největších limuzín, skoro krásné auto, podle mě úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  30. 08. 2018 15:08

Proč by to mělo fungovat? Vše co jste vyjmenoval je k dostání od renomovaných zanček a renomovaných úpravců, jen bláze si kupí ruský šunt s jejich pověstnou spolehlivostí a kvalitou.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  30. 08. 2018 15:40

Ruský bloger na YT ukazuje jak to má špatně spasované díly, nepřesně spasované chromové lišty, nepřesné těsnění kufru a oken, nepřesně slícované dřevěné obložení, plastové ovladače pořádné nedrží, motor zavřený, nedá se otevřít, proč asi. Jakmile si ruské gestapo všimne, že natáčí kritikou reportáž je vykázán. https://www.youtube.com/watch... Prostě ruská realita . Ruská šunka opravdu nemůže být odpovědí na nejluxusnější západní auta.

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 19:01

Kamarád natočil dokument "Švéd v žigulíku". Mluvit o změnách a vykonávat je, jsou dvě různé činnosti. Rusové budou křičet, že potřebují změny, ale když už na ně má dojít, tak raději obviní tucet lidí z nějakého přečinu a vrátí se do svého "normálu". Z toho videa je vidět, že se toho moc nezměnilo. Design opět vykrádají kde se dá (Chrysler, Lincoln a trochu i ten Rolls), jako to dělali celou jejich automobilovou historii. Ty šrouby v kufru jsou takový řekněme "slovanský detail". Výplně dveří stojí spíš za minutu ticha. Tohle bych si koupil jedině abych to mohl nechat shořet ve videu na YT, na ježdění to nebude. Myslím, že tomuhle se smějí i v Číně.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  30. 08. 2018 22:46

výborný dokument, viděl jsem, jedním slovem otřesný, výpověď českých manažerů z Avto VAZ, rusové neradi pracují, pracují nekvlitně, nejraději by pracovali pro stát na místě, kde nemohu dostat výpověď a na místě, kde nic nedělají

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  30. 08. 2018 18:54

Smiem sa autora spytat ci

a/ toto je odpoved na RR Phantom /nadpis ostatne toto hrdo hlasa/
b/ alebo ma autor predstavu /podsuvajuc svoj nazor citatelovi/ o nejakej odpovedi na nejaky RR Phantom?
c/ klik-masina?

Alebo a+b=c? Ak to potom preberie dalsi debil /autora nevynimajuc/, docitame sa ze to je vlastne prekapotovana atomova ponorka.


Ze si ten debil, ktory to uverejnil, do vlastnych ust nevidi.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 21:43

Spolupráca Rusov a Porsche: Rusi dodali železnú rudu a vodku. Porsche navrhli a vyrobili motor ...

Odpovědět  |   | 
K2  |  30. 08. 2018 22:05

RUS JE HNUS!!!

Odpovědět  |   | 
Jean  |  31. 08. 2018 11:01

Už neplatí, že ak sa pri RR pýtate na cenu, tak si ho nemôžete dovoliť? Inak toto ruské auto mi dizajnovo nevadí, videl som horšie. Akurát ak by som bol oligarcha, tak by som si nekupoval fejk RR, ale originál RR. Možno to v Rusku vidia inak.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  31. 08. 2018 12:42

Ještě k té kvalitě.
Je to trošku jinak. T, že něco nedoléhá je často jen velkými spárami a tím to vypadá i špatně slícované.
Rusové si nechávají i v evropě vyrábět díly, protože je to pro ně výhodnější, na své vozy.
Ale i když by mohli mít vše v tolerancích na jaké jsme zvyklí v EU, tj i škoda CityGo má spáry slícované jako Mercedes za 5mega, akorát je z levnějších materiálů, tak v rusku mají jiné nároky. Třeba ohledně rozbitých cest, a velkým klimatickým výkyvům do mínusu, potřebují dveře otevřít i v mínus 40, 50ti. To u běžných aut zamrzá už jen díky vzdušné vlhkosti a perfektnímu slícování tak, že to neotevřete. Třeba Tatra to dobře ví, a proto dělá dodnes auta, co mají v těchto oblastech "kovářskou úroveň" Tam, kde jsou tolerance v EU 0,35-0,75mm jedou rusi v centimetrech a často i v trojnásobně větších akorát dbjí na kvalitu ještě víc a mají menší odchylky normy! Kdo jim to takto nevyrobí, dejme tomu 2.15-2.45. tak to třeba co je jen 2.05 je u nich zmetek
Protože to prostě zamrzá. Je to sice extrém, ale pro názornost aby to bylo pochopitelné, prostě mají nároky diametrálně odlišné, totéž zdvihy pérování, prostě pro ně je standart kousek za Moskvou a v celé zemi šotolina a požadují od sedanů vlastnosti SUV a od SUV vlastnosti Offroadů jako je Patrol např. kdo tam nežije, to nepochopí.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  31. 08. 2018 15:04

bože prosťáčku, takovéto auto, za takovéto prachy, nelze stavět na roveň UAZu nebo Nivě, to má mít automatické topení a rozmrazování

Odpovědět  |   | 
V3S  |  31. 08. 2018 16:17

a vůbec prosťáčku, proč Kanaďané, část Švédů a Finů nepotřebují také auta se spárami, když zijí v podobných podmínkách jako Rusové, tedy pokud ve své hlouposti vůbec víte, že na území Sibiře žije pouze 15 % ruské populace

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  31. 08. 2018 19:07

Pan s nickom V3S zije s poctu reakcii a sirenia extremizmu. Je inak zaujimave, ze jeho inteligencia opice zahrna aj VPN. Ja by som na tuto haved nereagoval. Cim viac reagujete, tym prispievate na jeho uplne zbytocnu existenciu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  31. 08. 2018 18:51

Rad by som si to presiel. Inak, krajina, ktora ma v serii (uz davno) reaktor na rychle neutrony (a bude aj dalsia generacia, ak uz nie je), naozaj nema problem vyvinut vlastny motor. Neverite? Tak trebars ten V-2, ktory pohanal T-34 (!), bol z hlinikovej zliatiny. Viac ako polstrorocie dozadu.

Skratka beru ucel pragmaticky, podobne ako na vesmirnej stanici, kde rusky tvaroh v konzerve je momentalne velmi ziadany a ziadanejsi ako oziarene krevety a podobny bordel z NASA. Preco? No pretoze je VYZIVNY.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 08. 2018 19:21

Nikdo nerozporuje, že neumí vyrobit tank, nebo tvaroh v konzervě. Ale auta prostě vyrábět neumějí, minimálně ne ta luxusní. Je to největší země světa, ale ekonomiku jim táhne jenom to, co jsou z té země schopni vytěžit. Mají spousty vynikajících vědců, expertů v IT, ale neznám jedinou ruskou firmu, která by v globále hrála nějakou významnou roli. Číňani se na rozdíl od Rusa naučili kopírovat v přibližné kvalitě kopírovaného. Ve spotřební elektronice rostou každým rokem, pozvolna se cpou do automobilismu a je otázka času, kdy bude v ČR Geely nebo podobná divočina hlásat z TV, že to oni mají ten pravý český kombík. Zatímco v Rusku nejsou schopni kvalitně ani předělat Dacii na Ladu, natož udělat vlastní luxusní vůz.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  31. 08. 2018 19:39

Tak ako mne je zname, vedeli napriklad vyrobit prveho cloveka v kozme. Metalurgiu maju na absolutnej spicke. Maju zdroje, maju vedecke kapacity. Nemaju vobec potrebu posobit v niecom, co Vy nazyvate ''globále hrála nějakou významnou roli'', teda ak tou hodnotiacou agenturou bude standard poors.

Inymi slovami, maju na to, aby sa rozhodli. My sme si napriklad nemohli ponechat s-300, kedze strycko Sam spoza Atlantoku povedal nie. Skuste to rozkazat im. Poslu Vas docerta.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 08. 2018 21:07

O tom, že se vyráběli lidi v kosmu nic nevím. Respektive o tom, že se vůbec lidi vyrábějí nevím. Hutnictví je irelevantní argument na diskusi o autech. A ano - mají potřebu působit v něčem globálně, tak jako úplně každý, kdo se nechce jenom vozit, ale i nějak významně určovat směr. Zdroje dojdou a co pak? Ale tohle už smrdí politikou a to už bloudíme daleko. Pointa je, že ačkoli argumentujete hory, doly a vesmírem, tak ani jeden argument nevyvrací holý fakt, který jako jediný patří na tento web - neumí vyrábět auta. Ne v takové kvalitě, aby je mohli globálně prodávat. A to co vyrábějí, jsou většinou jen licence a ještě špatně přepracované.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  01. 09. 2018 12:23

Vdaka za prispevok bez zbytocnych invektiv, cenim si Vas pristup /naozaj/.

V Rusku som bol a nie raz. Je to krajina ohromnych rozmerov a rozdiely medzi europskou a azijskou castou su neskutocne. Podla toho, co som videl, moj nazor je skor taky, ze beru vec ciste pragmaticky > auto je pre nich 'masina' a ak sa dostanu z A do B, potom dalsie neriesia. Teda aspon vacsina z nich. Ak niekto ma na 'balsaju masinu', tak si ju kupi.

Cim sa vraciam k tomu, co som chcel povedat: nemaju absolutne ziadnu potrebu investovat do 'domaceho' produktu. Skratka si ho kupia a zainvestuju inde. Auto beru ako spotrebak, podobne ako mikrovlnku. A kedze nemaju vobec ziadnu potrebu ich *globalne* predavat, potom nevidia ziadny dovod na to aby do takehoto podniku investovali.

Inak, auta vyrobit vedia, ale robia to tam, kde to potrebuju. Trebars KAMAZ.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  01. 09. 2018 20:01

Kamaz má ruskou budky a rám, jinak je vše západní. Jak vždy víte hovno a co slovo to lež.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  01. 09. 2018 20:26

... a Kamaz je sračka, která se mimo rozvojový ruský trh skoro vůbec neprodává

Odpovědět  |   | 
Marty  |  03. 09. 2018 09:59

a přitom v Polsku jich jezdí hafo, v Peru, na Kubě atd. třeba taky a u nás jich má 6 ks CzechCoal a 2 ks jedna ostravská firma

Odpovědět  |   | 
marty  |  01. 09. 2018 19:13

Která Láďa je předělaná Dácie? Povídej, přehánějí. Nebo když o tom nemáš šajn, radši drž hubu a nedělej že sebe veřejné pitomce!

Odpovědět  |   | 
V3S  |  01. 09. 2018 19:59

tak ji drž, když o tom víš hovno: https://en.wikipedia.org/wiki/Lada_Largus...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  03. 09. 2018 09:58

Jasně, to je přeznačkovaný Logan. Já myslel která Lada z vlastního vývoje....
Largus jaksi neprodávanější model značky není.....
Plácalové tu obvykle píší že Vesta má podvozek a motry z Dacie apod.

Jenže motor je vlastní 1,6 a 1,8, které Dacie vůbec nemá, podvozková platforma je taky jiná, design taky, převodovky taky. Kalina skončila, Priora taky, Granta taky nemá s Dacií nic společnýho....a Niva už vůbec ne

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala