Putinova limuzína má civilní verzi. Je to odpověď na Rolls-Royce Phantom

36 komentářů

Anti-automat
31. srpna • 18:51

Rad by som si to presiel. Inak, krajina, ktora ma v serii (uz davno) reaktor na rychle neutrony (a bude aj dalsia generacia, ak uz nie je), naozaj nema problem vyvinut vlastny motor. Neverite? Tak trebars ten V-2, ktory pohanal T-34 (!), bol z hlinikovej zliatiny. Viac ako polstrorocie dozadu. Skratka beru ucel pragmaticky, podobne ako na vesmirnej stanici, kde rusky tvaroh v konzerve je momentalne velmi ziadany a ziadanejsi ako oziarene krevety a podobny bordel z NASA. Preco? No pretoze je VYZIVNY.

JK
31. srpna • 19:21

Nikdo nerozporuje, že neumí vyrobit tank, nebo tvaroh v konzervě. Ale auta prostě vyrábět neumějí, minimálně ne ta luxusní. Je to největší země světa, ale ekonomiku jim táhne jenom to, co jsou z té země schopni vytěžit. Mají spousty vynikajících vědců, expertů v IT, ale neznám jedinou ruskou firmu, která by v globále hrála nějakou významnou roli. Číňani se na rozdíl od Rusa naučili kopírovat v přibližné kvalitě kopírovaného. Ve spotřební elektronice rostou každým rokem, pozvolna se cpou do automobilismu a je otázka času, kdy bude v ČR Geely nebo podobná divočina hlásat z TV, že to oni mají ten pravý český kombík. Zatímco v Rusku nejsou schopni kvalitně ani předělat Dacii na Ladu, natož udělat vlastní luxusní vůz.

marty
1. září • 19:13

Která Láďa je předělaná Dácie? Povídej, přehánějí. Nebo když o tom nemáš šajn, radši drž hubu a nedělej že sebe veřejné pitomce!

V3S
1. září • 19:59

tak ji drž, když o tom víš hovno: https://en.wikipedia.org/wiki/Lada_Largus...

Marty
3. září • 9:58

Jasně, to je přeznačkovaný Logan. Já myslel která Lada z vlastního vývoje....
Largus jaksi neprodávanější model značky není.....
Plácalové tu obvykle píší že Vesta má podvozek a motry z Dacie apod.Jenže motor je vlastní 1,6 a 1,8, které Dacie vůbec nemá, podvozková platforma je taky jiná, design taky, převodovky taky. Kalina skončila, Priora taky, Granta taky nemá s Dacií nic společnýho....a Niva už vůbec ne:-D

Anti-automat
31. srpna • 19:39

Tak ako mne je zname, vedeli napriklad vyrobit prveho cloveka v kozme. Metalurgiu maju na absolutnej spicke. Maju zdroje, maju vedecke kapacity. Nemaju vobec potrebu posobit v niecom, co Vy nazyvate ''globále hrála nějakou významnou roli'', teda ak tou hodnotiacou agenturou bude standard poors. Inymi slovami, maju na to, aby sa rozhodli. My sme si napriklad nemohli ponechat s-300, kedze strycko Sam spoza Atlantoku povedal nie. Skuste to rozkazat im. Poslu Vas docerta.

JK
31. srpna • 21:07

O tom, že se vyráběli lidi v kosmu nic nevím. Respektive o tom, že se vůbec lidi vyrábějí nevím. Hutnictví je irelevantní argument na diskusi o autech. A ano - mají potřebu působit v něčem globálně, tak jako úplně každý, kdo se nechce jenom vozit, ale i nějak významně určovat směr. Zdroje dojdou a co pak? Ale tohle už smrdí politikou a to už bloudíme daleko. Pointa je, že ačkoli argumentujete hory, doly a vesmírem, tak ani jeden argument nevyvrací holý fakt, který jako jediný patří na tento web - neumí vyrábět auta. Ne v takové kvalitě, aby je mohli globálně prodávat. A to co vyrábějí, jsou většinou jen licence a ještě špatně přepracované.

Anti-automat
1. září • 12:23

Vdaka za prispevok bez zbytocnych invektiv, cenim si Vas pristup /naozaj/. V Rusku som bol a nie raz. Je to krajina ohromnych rozmerov a rozdiely medzi europskou a azijskou castou su neskutocne. Podla toho, co som videl, moj nazor je skor taky, ze beru vec ciste pragmaticky > auto je pre nich 'masina' a ak sa dostanu z A do B, potom dalsie neriesia. Teda aspon vacsina z nich. Ak niekto ma na 'balsaju masinu', tak si ju kupi. Cim sa vraciam k tomu, co som chcel povedat: nemaju absolutne ziadnu potrebu investovat do 'domaceho' produktu. Skratka si ho kupia a zainvestuju inde. Auto beru ako spotrebak, podobne ako mikrovlnku. A kedze nemaju vobec ziadnu potrebu ich *globalne* predavat, potom nevidia ziadny dovod na to aby do takehoto podniku investovali. Inak, auta vyrobit vedia, ale robia to tam, kde to potrebuju. Trebars KAMAZ.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
V3S
1. září • 20:26

... a Kamaz je sračka, která se mimo rozvojový ruský trh skoro vůbec neprodává

Marty
3. září • 9:59

a přitom v Polsku jich jezdí hafo, v Peru, na Kubě atd. třeba taky a u nás jich má 6 ks CzechCoal a 2 ks jedna ostravská firma :-D

V3S
1. září • 20:01

Kamaz má ruskou budky a rám, jinak je vše západní. Jak vždy víte hovno a co slovo to lež.

Driver
31. srpna • 12:42

Ještě k té kvalitě.
Je to trošku jinak. T, že něco nedoléhá je často jen velkými spárami a tím to vypadá i špatně slícované.
Rusové si nechávají i v evropě vyrábět díly, protože je to pro ně výhodnější, na své vozy.
Ale i když by mohli mít vše v tolerancích na jaké jsme zvyklí v EU, tj i škoda CityGo má spáry slícované jako Mercedes za 5mega, akorát je z levnějších materiálů, tak v rusku mají jiné nároky. Třeba ohledně rozbitých cest, a velkým klimatickým výkyvům do mínusu, potřebují dveře otevřít i v mínus 40, 50ti. To u běžných aut zamrzá už jen díky vzdušné vlhkosti a perfektnímu slícování tak, že to neotevřete. Třeba Tatra to dobře ví, a proto dělá dodnes auta, co mají v těchto oblastech "kovářskou úroveň" Tam, kde jsou tolerance v EU 0,35-0,75mm jedou rusi v centimetrech a často i v trojnásobně větších akorát dbjí na kvalitu ještě víc a mají menší odchylky normy! Kdo jim to takto nevyrobí, dejme tomu 2.15-2.45. tak to třeba co je jen 2.05 je u nich zmetek :-D
Protože to prostě zamrzá. Je to sice extrém, ale pro názornost aby to bylo pochopitelné, prostě mají nároky diametrálně odlišné, totéž zdvihy pérování, prostě pro ně je standart kousek za Moskvou a v celé zemi šotolina a požadují od sedanů vlastnosti SUV a od SUV vlastnosti Offroadů jako je Patrol např. kdo tam nežije, to nepochopí.

Anti-automat
31. srpna • 19:07

Pan s nickom V3S zije s poctu reakcii a sirenia extremizmu. Je inak zaujimave, ze jeho inteligencia opice zahrna aj VPN. Ja by som na tuto haved nereagoval. Cim viac reagujete, tym prispievate na jeho uplne zbytocnu existenciu.

V3S
31. srpna • 16:17

a vůbec prosťáčku, proč Kanaďané, část Švédů a Finů nepotřebují také auta se spárami, když zijí v podobných podmínkách jako Rusové, tedy pokud ve své hlouposti vůbec víte, že na území Sibiře žije pouze 15 % ruské populace

V3S
31. srpna • 15:04

bože prosťáčku, takovéto auto, za takovéto prachy, nelze stavět na roveň UAZu nebo Nivě, to má mít automatické topení a rozmrazování

Jean
31. srpna • 11:01

Už neplatí, že ak sa pri RR pýtate na cenu, tak si ho nemôžete dovoliť? Inak toto ruské auto mi dizajnovo nevadí, videl som horšie. Akurát ak by som bol oligarcha, tak by som si nekupoval fejk RR, ale originál RR. Možno to v Rusku vidia inak.

K2
30. srpna • 22:05

RUS JE HNUS!!!

Peter
30. srpna • 21:43

Spolupráca Rusov a Porsche: Rusi dodali železnú rudu a vodku. Porsche navrhli a vyrobili motor ...

Anti-automat
30. srpna • 18:54

Smiem sa autora spytat ci a/ toto je odpoved na RR Phantom /nadpis ostatne toto hrdo hlasa/
b/ alebo ma autor predstavu /podsuvajuc svoj nazor citatelovi/ o nejakej odpovedi na nejaky RR Phantom?
c/ klik-masina?Alebo a+b=c? Ak to potom preberie dalsi debil /autora nevynimajuc/, docitame sa ze to je vlastne prekapotovana atomova ponorka.
Ze si ten debil, ktory to uverejnil, do vlastnych ust nevidi.

V3S
30. srpna • 15:40

Ruský bloger na YT ukazuje jak to má špatně spasované díly, nepřesně spasované chromové lišty, nepřesné těsnění kufru a oken, nepřesně slícované dřevěné obložení, plastové ovladače pořádné nedrží, motor zavřený, nedá se otevřít, proč asi. Jakmile si ruské gestapo všimne, že natáčí kritikou reportáž je vykázán. https://www.youtube.com/watch... Prostě ruská realita :-D:-D:-D. Ruská šunka opravdu nemůže být odpovědí na nejluxusnější západní auta.

JK
30. srpna • 19:01

Kamarád natočil dokument "Švéd v žigulíku". Mluvit o změnách a vykonávat je, jsou dvě různé činnosti. Rusové budou křičet, že potřebují změny, ale když už na ně má dojít, tak raději obviní tucet lidí z nějakého přečinu a vrátí se do svého "normálu". Z toho videa je vidět, že se toho moc nezměnilo. Design opět vykrádají kde se dá (Chrysler, Lincoln a trochu i ten Rolls), jako to dělali celou jejich automobilovou historii. Ty šrouby v kufru jsou takový řekněme "slovanský detail". Výplně dveří stojí spíš za minutu ticha. Tohle bych si koupil jedině abych to mohl nechat shořet ve videu na YT, na ježdění to nebude. Myslím, že tomuhle se smějí i v Číně.

V3S
30. srpna • 22:46

výborný dokument, viděl jsem, jedním slovem otřesný, výpověď českých manažerů z Avto VAZ, rusové neradi pracují, pracují nekvlitně, nejraději by pracovali pro stát na místě, kde nemohu dostat výpověď a na místě, kde nic nedělají

Driver
30. srpna • 14:17

Tyto vozy se ale posuzují zcela jinak, než Fabia a Octavia ;-)
Pokud budou mít nejvyšší balistickou ochranu za příznivou cenu, podvozek schopný jako SUV (paralelně se SUV vyvýjí pro stejnou platformu) tak to může skvěle fungovat. Hlavně Rusko a třetí svět, to jsou obrovské trhy, a když přičteme, že němce a amíky tam nenávidí, tak Ruský Rolls (RR) :-D By mohl zabodovat. Tam nepotřebují stovky moderních assistentů. Ocení rozvor, sedačky a bytelnost. Nebude to konkurence pro Rolls či S klassu. Bude to alternativa. A design za mě, když se podívám na poslední Rollsy a Jaguary třeba, tak je to, na poměry největších limuzín, skoro krásné auto, podle mě úplně v pohodě.

V3S
30. srpna • 15:08

Proč by to mělo fungovat? Vše co jste vyjmenoval je k dostání od renomovaných zanček a renomovaných úpravců, jen bláze si kupí ruský šunt s jejich pověstnou spolehlivostí a kvalitou.

Ivo
30. srpna • 11:57

To není odpověď, ale kopie, že ?
:-D

TT
30. srpna • 13:31

PRESNE! Tohle nemuze nikdo soudny nazvat odpovedi, tohle je uboha napodobenina.... Rotten country, rotten people!

V3S
30. srpna • 11:44

sériová výroba je v ohrožení díky embargu z USA, tento plagiát po vzoru čínských kousků, má světla z Chrysleru, díly interiéru ze starého Fordu Mondeo a staré S-klasse, ale bylo by dobré, aby se nějaké kusky dostali k novinářům, aby konečně prasklo z jakých západních dílů to dále smontovali, což doteď tají, ještě se ví, že motor by měli brát od koncernu VW

160
30. srpna • 12:38

na motore spolupracovali s porsche

V3S
30. srpna • 12:49

vduchem chlazený motor to nemá, takže je to motor VW

Jbaba
30. srpna • 19:07

Jestli je vzduchem chlazený (jakože není) nebo vodou je úplně jedno, v každém případě je to motor od koncernu VW, Porsche je součástí koncernu, takže není co řešit.

marty
1. září • 19:10

Vývoj motoru dělalo Porsche engineering a námi institut. nejde o žádný převzatý motor

Aladin
30. srpna • 12:56

Jak to myslíš? Porsche nemá kvůli emisím chlazení vzduchem už pěknou řádku let.

V3S
30. srpna • 15:06

mělo tam být boxer

Jig
30. srpna • 11:39

Uniká mi proč by si tohle někdo kupoval mimo Rusko. Noname spatlanina téměř za cenu RR

160
30. srpna • 12:36

ma startovat na 160tis dolaroch, co je ovela menej ako RR aleb bentley

hrabive hrabe
30. srpna • 12:32

Prave proto!Napada mne, ze toto auto by mohl chtit nejaky diktator, mafian a podobna hovada demonstrujice tim naklonnost k Rusku.Jako sberatelsky kousek to jednou muze, ovsem take nemusi, mit svou hodnotu. Samozrejme, ze by to byla pomerne znacne rizikova investice. Mam ovsem za to, ze nekteri zamozni lide v tom skutecne investicni prilezitost budou moci videt uz jen proto, jaka to bude rarita: Rusky dlabany ingot za cenu RR, tech zrejme mimo samotne Rusko moc jezdit nebude, cimz to prave bude ta rarita. Podobne, jako je raritou Skoda 120 v USA.

Doporučujeme

Články odjinud