Měl jsem možnost si letos v Ženevě prohlédnout jak státnickou (long) tak civilní verzi. Až na některé detaily zpracování interiéru ( pořád jsou to všechno více méně prototypy) se konstruktéři nemají za co stydět.
Konstruktéři třeba ne. U těch, kteří to vyráběi a kteří to celé řídí, už si tím tak jistý nejsem. Pro Rusko je totiž naprosto typická obrovská diskrepance mezi nápadem/návrhem, prototypem a sériovou výrobou a běžným používáním. Nápady mají začasté geniální, prototypy jim celkem jdou, ale jakmile přijde na to, cokoli složitějšího zorganisovat, tak jsou v pytli. Jak říkal Černomyrdin: „Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako obvykle.“
Protoyp a produkcni verze jsou 2 ruzne veci - tim spise v Rusku ;-)
Ty interiérové přešlapy musíš brát v jiném měřítku. Vypadají zpracováním kvalitou jako z osmdesátých let, hlavně ta vůle... Vzpomeň si na Favorita, co to bylo za ovladače.Je to malosériová výroba když se podíváš do interiéru letadla, yachty, tak taky ty ovladače i dnes vypadají, že to letadlo stálo max 100.000 kč, yachta totéž :-D Hlavně je to ruské a to je jiný svět. Tam je důležité, že to projede výmolem nebo přes obrubník a neurveš kolo.
Jasně, u limuzíny typu Aurus je nejvíc hlavní, zda projede výmolem. Si komik.Už předchozí limuzíny ZIl díky ruční výrobě patřily k tomu nejlepšímu na světe, prefektní odolnost, zdvojené okruhy chlazení, zapalování, brzd atd.Dnes velmi cenný sběratelský artikl s cenami někde mezi 4-20 miliony Kč podle toho kdo v tom jezdil a jetli je to po renovaci či ne atd.
Zase ďalší dizajnérsky guru a čo sa týka áut génius.:-P
Tak jak rusofile
copak? žádný havloidní kvikot rusofobů? :-O :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.