Aurus kabriolet spatřen v Moskvě. Je to poslední dílek ruské skládačky

První dvoudveřová varianta luxusní ruské flotily je již na cestě. Ukáže se při příležitosti důležité oslavy.

Není to tak dávno, co ruská automobilka Aurus vypustila do světa oficiální fotografie již třetí karosářské verze, modelu Arsenal. Po obřím MPV nyní následují první fotografie poslední varianty, a sice kabrioletu. Značka vytáhla do ulic dva testovací prototypy v rámci příprav na Den Vítězství a někdo pohotový z publika to nafilmoval.

Aurus Arsenal: Obří Putinovo MPV na nových fotkách + další ruské překvápko

Aurus Arsenal: Obří Putinovo MPV na nových fotkách + další ruské překvápko

Vozy byly spatřeny při jízdě po Rudém náměstí v centru hlavního města. I když jsou automobily ještě stále zahalené, jejich podobu si už určitě umíte představit. Designově by se kabriolet od sedanu zas tolik lišit neměl. Minimálně spolu budou sdílet přední masku.

Zrcadlit by se podle všeho měla i soustava pohonného ústrojí. Vždyť všechny karosářské verze vozů Aurus sdílejí stejnou platformu. Není tedy důvod, aby se ani zde neobjevilo osmiválcové biturbo s výkonem 440 kW (598 koní) a elektromotorem o výkonu 62 koní, třeba se ale dočkáme překvapení.

Aurus Senat poprvé (a zřejmě i naposled) naživo. Má ho i Vladimir Putin!

Aurus Senat poprvé (a zřejmě i naposled) naživo. Má ho i Vladimir Putin!

S kabrioletem tak bude flotila vozů Aurus kompletní. Na oficiální odhalení si ale budeme muset ještě počkat. K tomu by mělo dojít na Den Vítězství, čili 8. května, kdy se oslavuje konec druhé světové války. A že bude co odhalovat, zatím totiž nevíme ani přesný název auta.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků