Aurus Arsenal je Putinův nový minivan! A drobek to vážně není

Značka Aurus chystá trojici modelů. Nyní si poprvé můžeme prohlédnout Arsenal, obří minivan.

Snad žádná automobilka ještě nebyla tolik spjata s politickým pozadím své země. Aurus vznikl na popud ruské vlády. Pro prezidenta Vladimira Putina již dodal prodlouženou limuzínu Senat. Chystá také SUV Komendant. Ještě předtím se však světu ukázalo MPV Arsenal.

Jezděte jako prezident Putin. K mání je jeho limuzína S600 Pullman

Jezděte jako prezident Putin. K mání je jeho limuzína S600 Pullman

Na internet před oficiálním odhalením unikly špionážní snímky. Arsenal následuje sedan, a to jak designem, tak i technikou. Prim hraje obří maska chladiče, světlomety ve stylu Lancie Thema, velká kola s pneumatikami o vysokém profilovém čísle. V případě Arsenalu si k tomu přidejte opravdu vysokou stavbu. Vypadá to skoro jako nástavba. A v kombinaci s černou barvou snad i jako pohřební vůz...

K oficiálnímu odhalení teprve dojde, takže konfiguraci sedadel uvnitř můžeme jen hádat. Předpokládejme ale, že vnitřek bude variabilní a nabídne buď totální luxus pro zadní pasažéry, nebo pojme více lidí. Dřevo, chrom a jemná kůže tu však chybět nebude určitě.

Ruský Rolls-Royce do detailu. Prohlédněte si Aurus Senat ve videu z premiéry

Ruský Rolls-Royce do detailu. Prohlédněte si Aurus Senat ve videu z premiéry

Pohonné ústrojí bude taktéž nejspíš shodné se standardní verzí Senatu. Hybridní pohon s dvakrát přeplňovaným osmiválcem o objemu 4,4 litru nabídne 446 kilowattů. Výkon poputuje přes devítistupňovou automatickou převodovku na všechna čtyři kola.

Aurus dodává své vozy ruským složkám v čele s Putinem. Vždyť zmíněné modely jsou pojmenovány podle věží na Kremlu. Dostanou se však i k veřejnosti a Arsenal nebude od příštího roku výjimkou. Cílem je pro Rusy v budoucnu expandovat do více zemí a prodat až 10 tisíc aut ročně.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Попался! Случайно, на вскидку, только одна более-менее резкая фотка. На мой взгляд самый интересный автомобиль проекта "Кортеж" или ЕМП, микроавтобус Aurus Arsenal. Его не было на московском автосалоне и шейхам эту машину почему-то не предлагают, хотя ФСО вовсю пользуется пару бусов . Я бы на месте ВВП на нем катался, не надо пригибаться на заднем сиденье , как в Senatе Вот бы посмотреть, что и как внутри. P.S. когда снимал, дети с заднего сиденья спросили: "Папа, нас не оштрафуют за то, что ты снимаешь?". В общем-то семейный универсальчик наваливающий из под моста в поворот за 7 мин до школьного звонка, с чекнутым папашей, пытающимся что-то там сфоткать, наверно то ещё зрелище. Больше так не буду😂 #ЕМП #кортеж #aurus #aurusarsenal #gatcha #cars #moscow #автоплюс #НАМИ #кремль #москва #аурус #bus #kremlin #newcar

Příspěvek sdílený Pavel Fedorov (@vorodef), Říj 23, 2018 v 12:45 PDT

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků