Audiosystém roku najdete v Audi A8

Přišel, viděl, zvítězil. Přesně takto se musí cítit majitelé dánského výrobce špičkové elektroniky Bang & Olufsen. Hned první počit totiž získal jedno z nejprestižnějších ocenění v oblasti audia v automobilech.

Advanced Sound System od dánské firmy, který byl postaven speciálně pro vůz Audi A8 získal na soutěži Interior of the Year, kterou pořádá časopis Ward´s AutoWorld, první místo v kategorii "audio systém roku".

O špičkovou kvalitu zvuku se stará technologie ALC (Acoustic Lens Technology), která umožňuje i horizontální rozptyl vyšších frekvencí do interiéru automobilu, společně s  ICEpower. ICEpower, technologie digitálního zesílení patentovaná Bang & Olufsen, dodává každému ze 14 reproduktorů s vlastním zesilovačem 1000 watů.

Dva ze tří reproduktorů umístěných v přístrojové desce jsou výsuvné – aby se zvuk šířil přímo k uším posádky a neodrážel se od skla a přístrojové desky, vysílají zvuk po vysunutí sloupků,v jejichž spodní části jsou umístěny, do ozvučných odrazových desek.
 
Přestože interiér auta není zrovna ideálním akustickým prostředím, souhrou těchto technologií vzniká efekt, kdy doslova na každém sedadle slyšíte zvuk v tak vysoké kvalitě, jako kdybyste seděli přímo před aparaturou v otevřené místnosti.

Znalce značky Bang & Olufsen, která vždy dbá i o ty nejmenší detaily, nepřekvapí, že Advanced Sound System počítá i s takovými vlivy, jako je rychlost, větrné efekty a tření o asfalt.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily systému v Audi A8
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků