Audiosystém roku najdete v Audi A8

Přišel, viděl, zvítězil. Přesně takto se musí cítit majitelé dánského výrobce špičkové elektroniky Bang & Olufsen. Hned první počit totiž získal jedno z nejprestižnějších ocenění v oblasti audia v automobilech.

Advanced Sound System od dánské firmy, který byl postaven speciálně pro vůz Audi A8 získal na soutěži Interior of the Year, kterou pořádá časopis Ward´s AutoWorld, první místo v kategorii "audio systém roku".

O špičkovou kvalitu zvuku se stará technologie ALC (Acoustic Lens Technology), která umožňuje i horizontální rozptyl vyšších frekvencí do interiéru automobilu, společně s  ICEpower. ICEpower, technologie digitálního zesílení patentovaná Bang & Olufsen, dodává každému ze 14 reproduktorů s vlastním zesilovačem 1000 watů.

Dva ze tří reproduktorů umístěných v přístrojové desce jsou výsuvné – aby se zvuk šířil přímo k uším posádky a neodrážel se od skla a přístrojové desky, vysílají zvuk po vysunutí sloupků,v jejichž spodní části jsou umístěny, do ozvučných odrazových desek.
 
Přestože interiér auta není zrovna ideálním akustickým prostředím, souhrou těchto technologií vzniká efekt, kdy doslova na každém sedadle slyšíte zvuk v tak vysoké kvalitě, jako kdybyste seděli přímo před aparaturou v otevřené místnosti.

Znalce značky Bang & Olufsen, která vždy dbá i o ty nejmenší detaily, nepřekvapí, že Advanced Sound System počítá i s takovými vlivy, jako je rychlost, větrné efekty a tření o asfalt.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily systému v Audi A8
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků