A brani nieco Audi, aby si vyhovujuce baterie vyvinuli sami?
Je lepší koupit hotový produkt, než investovat do vývoje.
To je omyl. Výrobce, který investuje do vývoje investuje do rozvoje lidí, kteří na tom pracují. To se nedá ničím nahradit. Jedině přeplatit u konkurence, ale je otázkou, jestli takoví lidi vůbec v německu existují.
Fyzicky zakony ...
Fyzikalni... nicmene narazime spise na technologicke/materialove bariery, fyzika je stale stejna ;-)
Pred par rokmi bolo neprestavitelne, ze by laptop vydrzal cely den, takze tie bariery sa daju posuvat.Ale chce to usilie - mentalne i financne. A Audi, potazmo VAG, naozaj nepatri medzi automobilky, ktore by boli zname ako iniciator skokovej technologickej zmeny.
Tak baterky se určitě taky zlepšily, ale v těch laptopech se toho docílilo hlavně snížením spotřeby komponet - CPU žere daleké méně, používá se SSD apod. A pak zejména zmenšením celé základní desky, takže v těle notebooku zabírá pouze půlku prostoru, aby celou druhou půlku zabrala právě baterie... Pak takový notebook vydrží 10 hodin + při kancelářské zátěži.
Přesně tak, optimalizovali součástky a radikálně zlepšili powermanagement čili hospodaření s energií. Baterie se zlepšili jen minimálně.
Audi už to jednou podělalo u elektrický R8 s nesmyslnou cenou a teď to podělaj podruhý? Ty sou zmatený jak lesní fčela a jen se snažej dohnat Teslu a jejího Roadstera, kterým se nechali vyprovokovat. Rimac jim ukázal jak se to má dělat. Jsou pozadu a to je sere :-P:-DB-]
https://wattev2buy.com/electric-vehicles/audi/au... ...
https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
Nebo ještě nenašli to správné místo pro podvod :-P
Zpráva, že je při stavbě elektromobilu limitují baterie určitě pobavila mnoho motoristických fandů. Člověk neví, jestli to myslí vážně nebo jenom se zpožděním aprílují.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.