Audi zvažuje elektrický supersport, brzdí ho ale limity dnešních baterií

Zelí  |  28. 05. 2018 16:46

Zpráva, že je při stavbě elektromobilu limitují baterie určitě pobavila mnoho motoristických fandů. Člověk neví, jestli to myslí vážně nebo jenom se zpožděním aprílují.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  28. 05. 2018 16:57

Nebo ještě nenašli to správné místo pro podvod

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 05. 2018 01:27

Audi už to jednou podělalo u elektrický R8 s nesmyslnou cenou a teď to podělaj podruhý? Ty sou zmatený jak lesní fčela a jen se snažej dohnat Teslu a jejího Roadstera, kterým se nechali vyprovokovat. Rimac jim ukázal jak se to má dělat. Jsou pozadu a to je sere

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 05. 2018 08:46

A brani nieco Audi, aby si vyhovujuce baterie vyvinuli sami?

Odpovědět  |   | 
homer  |  29. 05. 2018 09:28

Fyzicky zakony ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 05. 2018 11:47

Fyzikalni... nicmene narazime spise na technologicke/materialove bariery, fyzika je stale stejna

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 05. 2018 12:51

Pred par rokmi bolo neprestavitelne, ze by laptop vydrzal cely den, takze tie bariery sa daju posuvat.

Ale chce to usilie - mentalne i financne. A Audi, potazmo VAG, naozaj nepatri medzi automobilky, ktore by boli zname ako iniciator skokovej technologickej zmeny.

Odpovědět  |   | 
Karel Drdel  |  31. 05. 2018 13:25

Tak baterky se určitě taky zlepšily, ale v těch laptopech se toho docílilo hlavně snížením spotřeby komponet - CPU žere daleké méně, používá se SSD apod. A pak zejména zmenšením celé základní desky, takže v těle notebooku zabírá pouze půlku prostoru, aby celou druhou půlku zabrala právě baterie... Pak takový notebook vydrží 10 hodin + při kancelářské zátěži.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2018 11:03

Přesně tak, optimalizovali součástky a radikálně zlepšili powermanagement čili hospodaření s energií. Baterie se zlepšili jen minimálně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 05. 2018 10:31

Je lepší koupit hotový produkt, než investovat do vývoje.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 05. 2018 17:29

To je omyl. Výrobce, který investuje do vývoje investuje do rozvoje lidí, kteří na tom pracují. To se nedá ničím nahradit. Jedině přeplatit u konkurence, ale je otázkou, jestli takoví lidi vůbec v německu existují.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A