Audi zřejmě opráší A4 Cabriolet. Nová platforma umožní tříválcový motor

Německý AutoBild přinesl zajímavé informace. Podle nich chce Audi oprášit kabriolet A4. Nahradit by měl roadster TT a kabriolet A5.

Audi údajně uvažuje vzkříšení modelu A4 kabriolet. Ten by tak mohl být náhradou modelů TT a kabrioletu A5. Tyto informace přinesl AutoBild, podle kterého je to výsledek špatného prodeje obou automobilů.

To je potvrzují statistiky prodeje. V loňském roce se na evropském trhu prodalo méně než 4000 vozů TT Roadster. Model A5 kabriolet na tom byl za rok 2017 lépe, ale se zhruba 7000 prodanými kusy se rovněž nejedná o super výsledek. 

Příběh, jak Mercedes na zlatém podnosu přinesl Audi Volkswagenu

Příběh, jak Mercedes na zlatém podnosu přinesl Audi Volkswagenu

Překvapivým rozhodnutím je ale změna platformy. Místo základu MLB má nový kabriolet A4 využívat všestrannou architekturu MQB. Tu můžete najít například v modelu A3 a dalších vozech skupiny Volkswagen. Novinka by se tak mohla pochlubit nižší cenou o přibližně 10.000 eur (254.000 korun) než jeho přímí konkurenti od Mercedes-Benz a BMW. 

Tento krok umožní také zástavbu nových pohonných jednotek. Německý magazín se dokonce zmiňuje také o plug-in hybridní či plně elektrické verzi. Zatím ale informace nejsou oficiálně potvrzeny. Je tak otázkou, zda vůbec a případně kdy se kabrioletu A4 dočkáme. 

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků