Audi zřejmě opráší A4 Cabriolet. Nová platforma umožní tříválcový motor

Německý AutoBild přinesl zajímavé informace. Podle nich chce Audi oprášit kabriolet A4. Nahradit by měl roadster TT a kabriolet A5.

Audi údajně uvažuje vzkříšení modelu A4 kabriolet. Ten by tak mohl být náhradou modelů TT a kabrioletu A5. Tyto informace přinesl AutoBild, podle kterého je to výsledek špatného prodeje obou automobilů.

To je potvrzují statistiky prodeje. V loňském roce se na evropském trhu prodalo méně než 4000 vozů TT Roadster. Model A5 kabriolet na tom byl za rok 2017 lépe, ale se zhruba 7000 prodanými kusy se rovněž nejedná o super výsledek. 

Příběh, jak Mercedes na zlatém podnosu přinesl Audi Volkswagenu

Příběh, jak Mercedes na zlatém podnosu přinesl Audi Volkswagenu

Překvapivým rozhodnutím je ale změna platformy. Místo základu MLB má nový kabriolet A4 využívat všestrannou architekturu MQB. Tu můžete najít například v modelu A3 a dalších vozech skupiny Volkswagen. Novinka by se tak mohla pochlubit nižší cenou o přibližně 10.000 eur (254.000 korun) než jeho přímí konkurenti od Mercedes-Benz a BMW. 

Tento krok umožní také zástavbu nových pohonných jednotek. Německý magazín se dokonce zmiňuje také o plug-in hybridní či plně elektrické verzi. Zatím ale informace nejsou oficiálně potvrzeny. Je tak otázkou, zda vůbec a případně kdy se kabrioletu A4 dočkáme. 

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků