Audi zřejmě nebude moci používat označení „RS“

U automobilky Audi se blýská na horší časy a to z velmi prozaického důvodu. Hlavní vlastník koncernu Volkswagen, který vlastní i Audi, tedy automobilka Porsche nechce, aby Audi používalo označení „RS“ jako příponu u svých modelů.

Audi používá doposud označení RS jako předponu svých modelů RS4, RS6 a v budoucnu také RS8. Toto označení je tradiční a automobilce Porsche nijak nevadí.

Horší situace nastala u modelu Audi TT RS, kde označení RS na konci jména ukazuje, že se jedná o výkonnou a odlehčenou verzi. Jenže právě takové označení používá pro stejné modely i Porsche a nechce, aby na tomto jménu parazitovalo Audi.

Jak to tak vypadá, zasadí se vedení Porsche o to, že Audi nebude moci používat označení RS jako příponu za jménem modelu, ale pouze jen jako tradiční předponu. Holt ani život automobilek není jednoduchý.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků