Audi zřejmě nebude moci používat označení „RS“

U automobilky Audi se blýská na horší časy a to z velmi prozaického důvodu. Hlavní vlastník koncernu Volkswagen, který vlastní i Audi, tedy automobilka Porsche nechce, aby Audi používalo označení „RS“ jako příponu u svých modelů.

Audi používá doposud označení RS jako předponu svých modelů RS4, RS6 a v budoucnu také RS8. Toto označení je tradiční a automobilce Porsche nijak nevadí.

Horší situace nastala u modelu Audi TT RS, kde označení RS na konci jména ukazuje, že se jedná o výkonnou a odlehčenou verzi. Jenže právě takové označení používá pro stejné modely i Porsche a nechce, aby na tomto jménu parazitovalo Audi.

Jak to tak vypadá, zasadí se vedení Porsche o to, že Audi nebude moci používat označení RS jako příponu za jménem modelu, ale pouze jen jako tradiční předponu. Holt ani život automobilek není jednoduchý.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků