Audi zřejmě nebude moci používat označení „RS“

U automobilky Audi se blýská na horší časy a to z velmi prozaického důvodu. Hlavní vlastník koncernu Volkswagen, který vlastní i Audi, tedy automobilka Porsche nechce, aby Audi používalo označení „RS“ jako příponu u svých modelů.

Audi používá doposud označení RS jako předponu svých modelů RS4, RS6 a v budoucnu také RS8. Toto označení je tradiční a automobilce Porsche nijak nevadí.

Horší situace nastala u modelu Audi TT RS, kde označení RS na konci jména ukazuje, že se jedná o výkonnou a odlehčenou verzi. Jenže právě takové označení používá pro stejné modely i Porsche a nechce, aby na tomto jménu parazitovalo Audi.

Jak to tak vypadá, zasadí se vedení Porsche o to, že Audi nebude moci používat označení RS jako příponu za jménem modelu, ale pouze jen jako tradiční předponu. Holt ani život automobilek není jednoduchý.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků