Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

don  |  27. 06. 2018 12:18

Redakci patri velky dik za netuchajici proud koncernovych clanku. Jiz bezpochyby je to zde nefalsovana koncernrevue!

Odpovědět  |   | 
francouz  |  27. 06. 2018 12:23

..jj, naprosty souhlas. Redakce - min je nekdy vic. Uz dost koncernovejch popelnic, je mi z toho na bliti. Ani to nectu a verim, ze mnoho dalsich se mnou. To se vo svete nic jineho nedeje???? Dosahli ste presnej opak toho, co bylo asi cilem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 06. 2018 12:31

'Pokud máte jakýkoli nápad, jak vylepšit AutoRevue.cz, nebo jakoukoli připomínku, můžete využít následující formulář. Všechny podněty se dostanou k redakci a žádný nezahodíme bez toho, že bychom se nad ním nezamysleli.' Více na: https://www.autorevue.cz/pripominky/...

PS Zkuste se nejdrive zamyslet nad vyznamem spojeni konstruktivni napad

Odpovědět  |   | 
don  |  27. 06. 2018 12:48

Ja bych jeden mel - definitivne to tady prejmenovat treba na "skodarevue.,cz",a usetrime si vsichni spousty nervu!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 06. 2018 13:07

Nechápu, jak může mít psychicky zdravý jedinec nervy z toho, že na nějakém webu se, podle jeho mínění, více věnují nějaké skupině značek na úkor jiných značek. A pak už vůbec nechápu, že sem i přes tento jeho poněkud paranoidní názor pořád chodí a čte a přispívá. To už je nějaká forma masochizmu, jinak si to neumím vysvětlit

A co jinak, dobrý?

Odpovědět  |   | 
don  |  27. 06. 2018 13:27

Tak samozrejme,ze skodafilum to tady plne vyhovuje a dozajista z te koncernove smrsti uchcavaji blahem..nicmene kdysi to tady byvalo uplne jinak,a nevim,proc by se teda na AUTOrevue melo psat donekonecna jen o koncernu!

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  27. 06. 2018 13:33

Spis tady panove, kteri litaji v Daciich a francouzskych plechovkach nemohou vydychat pocit, ze deutsche auto mit nikdy nebudou

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 06. 2018 13:50

Když nevyhovuje, jdu na jiný web, je jich mraky.
Ale neodpověděl jsi... jak z toho můžeš mít nervy? Z takové blbosti? A proč sem teda sebemrskačsky chodíš, když ti to nevyhovuje? Masochismus? A ještě i píšeš do diskuse? Divná úchylka

Odpovědět  |   | 
don  |  27. 06. 2018 14:04

Tady jde o princip. To je jako kdyz pujdu do obchodu s nazvem AUTO BAZAR,a budoutam mit jen ojete skodovky.Ano,muze to byti blba nahoda,ale pokud se to deje soustavne,tak je to prachsprostej podvod a prasarna.Howgh!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 06. 2018 14:09

A kvůli tomu máš nervy? To nejsi moc psychicky odolný člověk teda

A druhá věc je, že je to jenom tvůj dojem. Schválně si za posledních pár dnů zjisti, kolik je tady článků o autech koncernu a kolik o jiných značkách. A to pod koncern patří několik značek.

Takže nebreč, neměj nervy a čti, co tě zajímá.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2018 14:21

Máš můj obdiv. Neustále reagovat na pitomce, to chce dost trpělivosti. O autech nediskutují. Nic k A4 nemají. Ale budou trolit, protože je to baví. Myslím, že se jedná o jednoho člověka. Takže jeden člověk chce totální nesmysl alá přejmenování a 100.000 jiných to bere v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 06. 2018 14:31

Jo, to jsem měl takovou "slabší" chvilku s dostatkem trpělivosti a s nedostatkem zdravého rozumu, takže jsem marnil čas reagováním na blbce.

PS:
Jinak fajn video testy, nenech se odradit.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 06. 2018 16:30

Možná to bude jeden, ale spousta dalších mu přidávají plusy. Prostě si našli web, kde se mohou vyřádit. A redakce jim v tom ještě pomáhá. Např. ještě nedávno zde byly uváděny IP adresy. Jasně, že se to dá i obejít. Ale už to stojí nějakou činnost navíc. Kdysi na jednom foru o fotografování to fungovalo tak, že za nickem byly v závorce všechny ostatní přezdívky od jednoho autora. Např.: kvíčala ( vekohubý převor, magor,...). Určitě by nebyl problém to tak nastavit. Jenom mám dojem, že tahle redakce o nějaké zlepšení ani nestojí.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 06. 2018 17:05

Redakci to možná vyhovuje, protože i debilní příspěvek do diskuse se počítá a dost možná to přitáhne další lidi a stránka s inzertním obsahem se vícekrát zobrazí, Takže inzerent je spokojený, i když kultivovanost jde dolů.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 06. 2018 18:11

Zrovna tak to vidím. Jenom jim ale nedochází, že až to tady ti normálně diskutující opustí a odejdou jinam, tak se přestanou objevovat i ti rejpalové. A můžou to zavřít.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  27. 06. 2018 14:36

Princip je jasně daný a to NEZAJÍMÁ = NEČTU = DRŽÍM HUBU A KROK.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  27. 06. 2018 13:38

Pro všechny odpůrce konceru mám jedno doporučení a to ....... Na mobilu či počítači je jedno tlačítko, kterým stroj vypnete.
Možná se tu píše o koncernu častěji než o jiných značkách, ale vezmeme-li v úvahu prodejnost aut koncernu v Evropě vůči jiným značkám, tak je počet článků ve spravedlivém poměru. Dále je nutno brát v úvahu, že na koncernu stojí nejedna ekonomika v regionu střední Evropy.
Inteligentní člověk nečte co ho nezajímá a to co ho zajímá si přečte.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 06. 2018 13:52

Klíčová jsou ta první dvě slova v poslední větě tvého příspěvku

Odpovědět  |   | 
Richard Long  |  27. 06. 2018 16:10

Po delsi dobe mimo dosah internetu sem nakouknu a vidim ze se nic nezmenilo. Zlatousta Velkoprevorska Kvicala tu neustale zvraci sve opakujici se blaboly a snazi se o prejmenovani autorevue. Pokud je to v moznostech redakce, okamzite po uverejneni mazte jeho slaboduche vyblitky.

Odpovědět  |   | 
Fred  |  27. 06. 2018 17:52

Přesně tak,kokoty co píšou něco o "koncernrevue,škodarevue" natrvalo bloknout.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 06. 2018 18:39

A co když by tím páni redaktoři blokli sami sebe? Možná je to hodně divoká teorie, ale vzhledem k naprostému nezájmu s tím něco dělat..............

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  27. 06. 2018 18:38

Když budu mít přes milion, koupím si Audi.
Když budu mít třičtvrtě milionu, koupím si VW.
Když budu mít půl milionu, koupím si Škodu.
Když budu mít holý zadek, IQ tykve a ještě mindráky, koupím si hundej nebo ojetého frantíka a budu na webu prudit a nadávat na Audi, VW a Škodu.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 06. 2018 18:41

Vymaž ten hundej a bude to trefný a ok.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  28. 06. 2018 08:12

za milion si toho audi moc nekoupis

Odpovědět  |   | 
pomatenáČíňan koupit Audi  |  27. 06. 2018 22:19

Ty dva fejková výfuk být moc malá! Já chtít alespoň čtyri a mnohem věčí!

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  28. 06. 2018 08:13

4 maji S a 2 poradny RS

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A