Audi vzkřísí model A2, věří, že bude úspěšnější

Subkompaktní model se čtyřmi kruhy na přídi a označením A2 se do historie automobilky zapsal jako nepříliš úspěšný, o čemž svědčí zejména fakt, že za celých pět let produkce se jej prodalo jen něco přes 176 tisíc kusů. Automobilka pak koncem léta 2005 výrobu tohoto vcelku avantgardního vozítka, které rozhodně nebyl vidět na každém kroku, nemilosrdně ukončila. U Audi se ale i přesto rozhodli dát této koncepci druhou šanci a postavit nový model nesoucí stejné označení.

Když ovšem řekneme, že půjde o úplnou novinku, nebudeme mít zcela pravdu. Nová A2 totiž bude postavena na základech chystaného nejmenšího modelu A1 a z něj si toho propůjčí opravdu dost. Oproti zmíněné A1 bude však A2 prostornější a vyšší, tedy na první pohled se může velmi vzdáleně podobat na předchozí verzi, která si spoustu kritiky ale odnesla právě pro svůj netradiční vzhled. Kombinace typického dnešního „Audi designu“, moderní techniky a vhodné cenové politiky by ale mohla být receptem na úspěch a potenciální oslabení Mercedesu třídy A v segmentu prémiových mini.
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků