Audi vzkřísí model A2, věří, že bude úspěšnější

Subkompaktní model se čtyřmi kruhy na přídi a označením A2 se do historie automobilky zapsal jako nepříliš úspěšný, o čemž svědčí zejména fakt, že za celých pět let produkce se jej prodalo jen něco přes 176 tisíc kusů. Automobilka pak koncem léta 2005 výrobu tohoto vcelku avantgardního vozítka, které rozhodně nebyl vidět na každém kroku, nemilosrdně ukončila. U Audi se ale i přesto rozhodli dát této koncepci druhou šanci a postavit nový model nesoucí stejné označení.

Když ovšem řekneme, že půjde o úplnou novinku, nebudeme mít zcela pravdu. Nová A2 totiž bude postavena na základech chystaného nejmenšího modelu A1 a z něj si toho propůjčí opravdu dost. Oproti zmíněné A1 bude však A2 prostornější a vyšší, tedy na první pohled se může velmi vzdáleně podobat na předchozí verzi, která si spoustu kritiky ale odnesla právě pro svůj netradiční vzhled. Kombinace typického dnešního „Audi designu“, moderní techniky a vhodné cenové politiky by ale mohla být receptem na úspěch a potenciální oslabení Mercedesu třídy A v segmentu prémiových mini.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků