Já si naopak myslím, že plně autonomí vozidla vůbec nejsou na dosah. Věřím že ve sterilních podmínkách závodního okruhu, na předem načtené dráze, bez náhlých překážek apod. to může fungovat velmi solidně. Ale na nasazení v reálném provozu, plného nahodilých situací, náhlých změn a široké variability podmínek dnešní umělá inteligence ještě zdaleka není dostatečně připravená a vyspělá. Byl bych příjemně překvapený kdybych se mýlil
Podivej se na auta od googlu. Mylis se.
Až uvidím auto od googlu jezdit v reálném provoze s respektováním všech podmínek, tj. léto , zima, sníh, déšť, v noci, v mlze, které umí předjíždět, sledovat děti nebo zvěř u cesty, předvídat chodce za stojícím autobusem, předvídat mamlasy na cestách ... tak rád uznám že se mýlím. Do té doby ne.
Taky tomu nefandím, ale nemyslím si, že to je až tak vzdálené. léto, zimu, sníh, déšť, noc, mlhu, děti, chodce, zvěř, to vše je už dnes zvladatelné, něco z toho běžně asistují už dnešní asistenční systémy stejně nebo lépe než řidič. Kolem auta mám čtyři radary, cca 10 kamer včetně infra a čtení značek a hafo čidel všude možně , používám to a pro spoustu situací je to bezva. Ale řídit chci sám. S čím si to ještě dlouho neporadí, jsou mamlasové na cestách. A ještě dlouho s tím bude zásadní právní problém. Ale bylo by bezva si dát pivo, zavolat si mobilem auto z garáže a nechat se ním na zadním sedadle odvézt kam libo. Jen jako možnost, ne jako standard.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.