Audi vyšle prototyp RS7 Sportback závodit - bez řidiče!

Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback

Autonomní vozy nejsou pouze záležitostí Googlu, Toyoty a několika amerických a čínských průkopníků. I Němci se chopili příležitosti a zatímco BMW učí svá auta driftovat, Audi je chce udělat nejrychlejšími a ehm, nejsportovnějšími. Nadcházející víkend, kdy se jede závěrečný podnik šampionátu DTM na Hockenheimu, chce Audi nasadit autonomní prototyp na závodní dráze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řidič je v tomto Audi RS7 Sportback úplně zbytečný. Auto ale nemá za úkol jezdit bezpečně po městě. Musí co nejrychleji objet závodní okruh

Tedy, nepojede mezi ostatními závodními auty, ale sveze se samostatně během prezentace, kterou budete moci v neděli sledovat živě přes Audi MediaTV. Automobilka připravuje prototyp Audi RS7 Sportback, který prý dokáže objet závodní dráhu úplně sám bez řidiče stejně rychle jako profesionální závodník. Ovládání vozu bude zajišťovat pouze počítač přes signál z GPS, 3D kamery a vysokofrekvenčních radiových vln.

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Audi předpokládá, že by měl bezpilotní prototyp RS7 Sportback s osmiválcem se dvěma turby objet Hockenheim za dvě minuty a deset sekund. Následně se má vydat na Nürburgring, kde se pokusí zdolat legendární Nordschleife.

Audi chce na prototypu autonomního vozu demonstrovat své zkušenosti a pokrok s těmito systémy. Do sériové aplikace je sice ještě dost času, ale ukazuje se, že plně autonomní vozidla jsou na dosah.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků