Audi vyšle prototyp RS7 Sportback závodit - bez řidiče!

Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback

Autonomní vozy nejsou pouze záležitostí Googlu, Toyoty a několika amerických a čínských průkopníků. I Němci se chopili příležitosti a zatímco BMW učí svá auta driftovat, Audi je chce udělat nejrychlejšími a ehm, nejsportovnějšími. Nadcházející víkend, kdy se jede závěrečný podnik šampionátu DTM na Hockenheimu, chce Audi nasadit autonomní prototyp na závodní dráze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řidič je v tomto Audi RS7 Sportback úplně zbytečný. Auto ale nemá za úkol jezdit bezpečně po městě. Musí co nejrychleji objet závodní okruh

Tedy, nepojede mezi ostatními závodními auty, ale sveze se samostatně během prezentace, kterou budete moci v neděli sledovat živě přes Audi MediaTV. Automobilka připravuje prototyp Audi RS7 Sportback, který prý dokáže objet závodní dráhu úplně sám bez řidiče stejně rychle jako profesionální závodník. Ovládání vozu bude zajišťovat pouze počítač přes signál z GPS, 3D kamery a vysokofrekvenčních radiových vln.

Premiéry | Luxusní auta | Audi

Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Audi předpokládá, že by měl bezpilotní prototyp RS7 Sportback s osmiválcem se dvěma turby objet Hockenheim za dvě minuty a deset sekund. Následně se má vydat na Nürburgring, kde se pokusí zdolat legendární Nordschleife.

Audi chce na prototypu autonomního vozu demonstrovat své zkušenosti a pokrok s těmito systémy. Do sériové aplikace je sice ještě dost času, ale ukazuje se, že plně autonomní vozidla jsou na dosah.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bezpilotní Audi RS7 Sportback
  2. Fotogalerie: Bezpilotní Audi RS7 Sportback
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků