Audi vyrobilo v Maďarsku již 15 milionů motorů

Audi vyrobilo v Maďarsku již 15 milionů motorů

Vedení továrny Audi v maďarském městě Gyor, určené především na výrobu motorů, má důvod k oslavě. Za 15 let se zde vyrobilo přes 15 milionů motorů, čímž se tato továrna na motory zapsala mezi ty největší na světě. Ingolstadtská automobilka vlastní továrnu od roku 1993, kdy ji odkoupila od maďarského výrobce kamionů a náprav Rába.

V maďarské továrně si našlo práci přes 5 800 lidí a denně se tu vyrobí přibližně 7 000 motorů, jak zážehových tak vznětových. Agregáty z této fabriky se používají téměř ve všech modelech Audi a vyrábějí se zde čtyř-, šesti-, osmi- a desetiválce. Motory však nejsou tím jediným, co z této továrny vychází, vyrábějí se zde ještě modely TT, TT Roadster a minulý rok se k nim přidal i A3 Cabriolet.
 

Motor s jubilejním pořadovým číslem 15 000 000 byl namontován do Audi TT, které bude sloužit ve službách maďarské policie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků