Audi vyrobilo již 10 milionů vozů řad 80 a A4

S ročním předstihem před oslavou 40 let od zahájení výroby základní řady Audi bylo oznámeno prolomení hranice 10 milionů.

„Shodou okolností“ jen několik hodin po představení faceliftu Audi A4 pro rok 2012 automobilka Audi oznámila, že již na počátku tohoto měsíce byl vyroben vůz Audi A4 s pořadovým číslem 10 milionů. Toto číslo působí skutečně úctyhodným dojmem, je ale třeba dodat, že do něj byly zahrnuty také vozy několik dekád vyráběné řady Audi 80.

Model Audi 80 byl vyráběn ve čtyřech generacích od roku 1972 až do roku 1995, kdy jej nahradil navazující typ Audi A4. To však nijak nesnižuje význam řady A4, jež dosud (rovněž ve čtyřech generacích) vznikla ve více než 5 milionech exemplářů (v březnu tohoto roku).

Audi A4 po faceliftu: turbo-quattro (velký test)

Audi A4 po faceliftu: turbo-quattro (velký test)

Jubilejním vozem s pořadovým číslem 10 milionů se stal rudý sedan Audi S4, jenž sjel z linky v domácím Ingolstadtu. Kromě této továrny se některé vozy řady Audi A4 vyrábějí také v Neckarsulmu poblíž Stuttgartu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 2 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky