Audi vyrobilo již 10 milionů vozů řad 80 a A4

S ročním předstihem před oslavou 40 let od zahájení výroby základní řady Audi bylo oznámeno prolomení hranice 10 milionů.

„Shodou okolností“ jen několik hodin po představení faceliftu Audi A4 pro rok 2012 automobilka Audi oznámila, že již na počátku tohoto měsíce byl vyroben vůz Audi A4 s pořadovým číslem 10 milionů. Toto číslo působí skutečně úctyhodným dojmem, je ale třeba dodat, že do něj byly zahrnuty také vozy několik dekád vyráběné řady Audi 80.

Model Audi 80 byl vyráběn ve čtyřech generacích od roku 1972 až do roku 1995, kdy jej nahradil navazující typ Audi A4. To však nijak nesnižuje význam řady A4, jež dosud (rovněž ve čtyřech generacích) vznikla ve více než 5 milionech exemplářů (v březnu tohoto roku).

Audi A4 po faceliftu: turbo-quattro (velký test)

Audi A4 po faceliftu: turbo-quattro (velký test)

Jubilejním vozem s pořadovým číslem 10 milionů se stal rudý sedan Audi S4, jenž sjel z linky v domácím Ingolstadtu. Kromě této továrny se některé vozy řady Audi A4 vyrábějí také v Neckarsulmu poblíž Stuttgartu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků