Audi vyplatí svým zaměstnancům štědré odměny

I navzdory všudypřítomné ekonomické krizi, která se na automobilovém průmyslu znatelně projevuje, si někteří výrobci rozhodně nevedou špatně a dokonce prodejnost jejich výrobků stále stoupá. Potvrdila to i automobilka Audi, která loňský fiskální rok zakončila s celkovým počtem 1 003 469 prodaných vozidel, což představuje zcela nový rekord a oproti předchozímu roku nárůst o 4,1 procenta.

Nicméně první dva měsíce nového kalendářního roku už vedení trochu zchladily, od ledna do února se totiž prodalo pouze 119 600 vozidel, co představuje meziroční pokles o 20,3 procenta. Analytici však i nadále předpokládají, že v nejbližších měsících se poptávka po vozech se čtyřmi kruhy na přídi opět zvýší.

Důvod k radosti však mají samotní zaměstnanci, jímž automobilka přidá k výplatě bonus v průměrné výši 5 300 eur (zhruba 150 tisíc Kč) za loňské výsledky. Konkrétně se to týká 43 000 zaměstnanců z fabrik v Ingolstadtu a u Neckarsulmu.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků