...jen kopiruje :-))
Radsej by som tam videl noveho All Roada.
Audi zas potvrdilo Vorsprung durch Technik ;-) Jednoducho nadhera.
Rozhodně Audi je nejslabší v designu asi tak 10 let se nedokázali pohnout. A jejich hesla o náskoku v technice mě přijdou spíš směšná o to více když si je předhazují sami sobě. V posledních letech bych označil MB za designovou špičku ty se změny nebojí z kulatý na hranatý a naopak .
To je hold marketing Audi, budou to lidem vtloukat tak dlouho do hlavy až tomu uvěří (na marketing jsou kluci od VW nejlepší). To je jak reklama na Activii, je to obyčejný jogurt kdy se dají na trhu sehnat lepší, ale díky reklamě spousta lidí kupuje právě Activii (v USA je jejich reklama tuším zakázaná, protože je klamavá :-D ).
Pokud je MB etablovaná jako top značka, tak to podle toho musí i vypadat její design. Tím se dostali tam, kde jsou. Jestli chtějí spadnout na úroveň fordu nebo rendlíku mohou experimentovat stále dál. OK. Cesta dolů je poměrně rychlá.
MB je designová špička...... Tos mě rozesmál. MB by mělo být designově konzervativní, ale oni v tom lítají ode zdi ke zdi. To může dělat ford nebo rendlík, ale ne MB. Ti si musí zachovávat lajnu a dělat jen malé korekce.
Nic v zlom, ale sedel si uz v nejakom novsom MB? Interier je ako maturitna praca na temu "karton"...:-D
milujurizeni.cz ... milujurizeni.cz ... milujurizeni.cz ... www.autorevue.cz ... milujurizeni.cz ...
A kde ten náskok vidíš ? Vždyť z trojice S6, M5 a E 63AMG je Audi nejslabší a "nejhorší".
a uz si to skusal porovnavat s RSkou ;-) este aj stara rska je lepsia jak nova m5 B-] je lepsia aj ako medak. (a to je este stara verzia) nwm sa dockat novej
Lepší v čem ?stará RS6 - 5.0 426kW a 650Nm, 0-100 za 4,5 sM5 - 4.4 412kW a 680Nm, 0-100 za 4,4 sE 63AMG - 6.2 386kW a 630Nm, 0-100 za 4,5 sHodnocení jízdních vlastností záleží na tom co od auta očekáváš, Audi má čtyřkolku, takže řeže zatáčky přesně a bezpečně, ale díky tomu je jízda "nudná", se zadokolkou je mnohem větší zábava, ale zase to s ní musíš umět.
A jejda, král teoretiků co v životě dosáhl nejvyšší řidičské mety: 15km s HTP.
To je stejná kravina jako porovnávat S4 a M3. K M3 je adekvátní RS4, stejně tak jako k M5 je adekvátní RS6, ne S6
Když ona RS4 a RS6 jaksi není, jedině ve formě nějaké ojetiny.
no jo ale RS6 je taková raketa že se BMW M5 vúbec nechytá
Jo, nová RS6 je taková raketa, že ji ještě nikdo ani neviděl :-D
A kterou generaci RS6 jsi ještě neviděl? První nebo druhou? Protože obě po silnicích jezdí.
Design, Quattro, KVALITA interieru, lahka stavba...
A design, interier a lehká stavba má s technikou společného co ?
Hodně. Kvalita interiéru a schopnost dosáhnout řady designových fines je právě o technice. Mimochodem, BMW už pár let není schopno konkurovat audi a mercedesu právě v provedení, kvalitě a životnosti interiéru a není to jen cost-cutting, je to i o technologickém standardu.A lehká stavba s využitím hliníku v nosných strukturách v kombinaci se strukturovanou konstrukcí z vysokopevnostních ocelí je přesně to, co BMW nezvládá. Audi v tom má 17let praxe od konceptu ASF, BMW zvládne pouze hliníkovou kapotu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.