Nevim, kde to autor vzal, ale A8 se rozhodne bez pohonu vsech kol nevyrabi.
Dobrý den, to sice nevyrábí, ale až od loňského faceliftu. Motorizace 3.0 TDI 150 kW byla v základu nabízena s předním pohonem. (Mimochodem, stále ji naleznete na webu Audi.cz, protože importér dosud neaktualizoval technické údaje A8.)
nejprve házení klíčů jiných zanček na zem a odmítání s nimi jezdit, teď tato blbost, to se zase reklamka vyznamenala (a vedení Audi, které to schválilo), hlavně je takový styl trapný a nehodný prémiové značky (kterou Audi pro mne není)
Audi míří na vdoleček řady 1. Vpředu obří velký, těžký motorový čumák s monstrózním řadovým šestiválcem ležícím na přední nápravě a vzadu atrofovaná kabinka posazená na zadní nápravě. Vcelku jednoznačné.
Pane Červenka, když vidím na autorevue test Audi a Vás jako autora, je mi jasné co mě čeká.1. reklamu jste nepochopil, je primárně o designu2. dost silně pochybuji, že ji má na svědomí Audi AG, ale americký importér3. uveďte prosím přesně jaké rozložení hmotností má nová A34. ta slabá konstrukční kancelář která produkuje vozy které se nedají řídit, pravidelně vyhrává LeMans a DTM, začíná to již být nuda, nemyslíte?Děkuji
Kazdopadne je to dalsi fail v podani Audi. Tu automobilku fakt nechapu. Hnusna a designem zastarala auta. Jedina A3 vypada trochu nove. Teda, zepredu jako obsleshle ASX. Ale tak majitel je VW, tam co byste cekali. Kvalitu a prestiz? :-D
A teraz sa spamataj, a skus pozriet aj trosku dalej v case ako za minuly piatok, a zamysli sa nad tym obslahnutym Audi v podobe ASX... :-D
No já to pochopil spíš jako reklamu na "vyvážený design" nového modelu.... než jako vysmívání nedotáčivým předokolkám...
Pak je to ale spíše mlácení prázdné slámy, neznám nic co by mohlo být v evropské produkci s tak zásadně nevyváženým designem
Přesně to mě napadlo úplně stejně. Redaktor si to vyložil asi hodně špatně a napsal o tom takový sloupek :-D
Tazko povedat, podla mna sa v clanku trafili, lebo je tam taka kratka scena, kde ten pes nahana chalana na trojkolke, chalan zakrutu vybere a pes vyleti von "nedotacavym smykom" ...
Moc si nedovedu představit jak by vypadalo to zastrčení motoru až za přední nápravu. Kapotu by museli prodloužit u půl metru, samozřejmě na úkor vnitřního prostoru. Nevýhod s tím spojených by byla taková spousta, že zmíněná horší trakce by byla asi tou nejmenší. Za nápravou nemá motor ani BMW a jediné co mě napadá je Ferrari FF s tím jejich naprosto debilním 4x4.Jinak konstrukčním kompromisem je samozřejmě úplně každé auto, u všech aut jde vzájemně proti sobě spousta prostorových a technických řešení a vždycky bude platit něco za něco. Ovšem souhlasím že tahle reklama je fakt dost padlá na hlavu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.