Audi v Londýně otevřelo první interaktivní showroom Audi City

Také způsob prodeje nových automobilů se přizpůsobuje digitalizované době. A zdá se, že se v blízké době obejde i bez aut samotných.
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie

Nákup nového soukromého auta je pro většinu lidí stále velkou událostí a zřejmě jen málokdo by se obešel bez nekonečného osahávání materiálů a očichávání útrob vystavených vozů. Dobře vybavená prodejna však vyžaduje rozsáhlou prodejní plochu, která je velmi drahá. Automobilka Audi proto nyní v Londýně zahájila provoz svého prvního „interaktivního“ showroomu na světě s názvem Audi City.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První funkční showroom Audi City byl otevřen v Londýně

Klasické showroomy stále patří k důležitým prodejním prostředkům, a to hlavně u luxusních a drahých automobilových značek. Ty se v poslední době pokouší oslovit především rozsahem (BMW Abú Dhabí na ploše 35 000 m2), lokalitou (Rolls-Royce v malajském Kuala Lumpuru) nebo nápadem (prodejna BMW „i“ v Londýně).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedním z cílů je těsnější kontakt prodejce se zákazníkem

Koncept Audi City jde ale jiným směrem a měl by s ohledem na omezené prostorové požadavky otevřít cestu prodejnám automobilů i do samotných center velkých měst. První prodejna tohoto typu byla právě otevřena v srdci Londýna v těsné blízkosti slavného náměstí Piccadilly Circus a do konce roku 2015 má jejich počet v celém světě narůst na dvě desítky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O možnost ohmatat si fyzicky materiály zákazník nepřijde

„Audi City nabízí to nejlepší z moderních způsobů digitální prezentace a osobního kontaktu s prodejcem,“ tvrdí Peter Schwarzenbauer z představenstva automobilky Audi a dodává: „Tento nový prodejní formát nás posouvá blíže zákazníkovi jak v geografickém ohledu, tak hlavně z hlediska kvality vztahu. Audi City nabízí novou svobodu pro sestavování vozů podle specifických požadavků a ještě individuálnější přístup k zákazníkovi.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Velkoplošné zobrazení umožní názorněji předvést konstrukční prvky vozů a jejich funkci
 

Prodejní formát Audi City samozřejmě využívá nejmodernější multimediální techniky, díky níž si mohou zákazníci ve velkoplošné projekci podrobně prohlédnout všemožné kombinace modelů, karoserií, barev či variant provedení interiérů, a to přímo v měřítku 1:1. Showroomy Audi City si tedy prakticky vystačí bez fyzicky přítomných automobilů, přičemž budou schopny názorněji ukázat také funkci moderních technických soustav.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků