Audi v Londýně otevřelo první interaktivní showroom Audi City

Také způsob prodeje nových automobilů se přizpůsobuje digitalizované době. A zdá se, že se v blízké době obejde i bez aut samotných.
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie

Nákup nového soukromého auta je pro většinu lidí stále velkou událostí a zřejmě jen málokdo by se obešel bez nekonečného osahávání materiálů a očichávání útrob vystavených vozů. Dobře vybavená prodejna však vyžaduje rozsáhlou prodejní plochu, která je velmi drahá. Automobilka Audi proto nyní v Londýně zahájila provoz svého prvního „interaktivního“ showroomu na světě s názvem Audi City.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První funkční showroom Audi City byl otevřen v Londýně

Klasické showroomy stále patří k důležitým prodejním prostředkům, a to hlavně u luxusních a drahých automobilových značek. Ty se v poslední době pokouší oslovit především rozsahem (BMW Abú Dhabí na ploše 35 000 m2), lokalitou (Rolls-Royce v malajském Kuala Lumpuru) nebo nápadem (prodejna BMW „i“ v Londýně).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedním z cílů je těsnější kontakt prodejce se zákazníkem

Koncept Audi City jde ale jiným směrem a měl by s ohledem na omezené prostorové požadavky otevřít cestu prodejnám automobilů i do samotných center velkých měst. První prodejna tohoto typu byla právě otevřena v srdci Londýna v těsné blízkosti slavného náměstí Piccadilly Circus a do konce roku 2015 má jejich počet v celém světě narůst na dvě desítky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O možnost ohmatat si fyzicky materiály zákazník nepřijde

„Audi City nabízí to nejlepší z moderních způsobů digitální prezentace a osobního kontaktu s prodejcem,“ tvrdí Peter Schwarzenbauer z představenstva automobilky Audi a dodává: „Tento nový prodejní formát nás posouvá blíže zákazníkovi jak v geografickém ohledu, tak hlavně z hlediska kvality vztahu. Audi City nabízí novou svobodu pro sestavování vozů podle specifických požadavků a ještě individuálnější přístup k zákazníkovi.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Velkoplošné zobrazení umožní názorněji předvést konstrukční prvky vozů a jejich funkci
 

Prodejní formát Audi City samozřejmě využívá nejmodernější multimediální techniky, díky níž si mohou zákazníci ve velkoplošné projekci podrobně prohlédnout všemožné kombinace modelů, karoserií, barev či variant provedení interiérů, a to přímo v měřítku 1:1. Showroomy Audi City si tedy prakticky vystačí bez fyzicky přítomných automobilů, přičemž budou schopny názorněji ukázat také funkci moderních technických soustav.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků