Audi uvádí na český trh tři nové pětiválcové modely. RS3 přijde na 1,5 milionu

Krátce po uvedení modelu RS5 mohou čeští zákazníci objednávat i nejmenší vozy divize Audi Sport. RS 3 je v nabídce jako sportback od 1 469 900 Kč a jako sedan od 1 511 900 Kč. Třetím do party je vrcholná varianta ingolstadtského kupé. Za TT RS už zájemci musí zvážit základní cenovku 1 843 900 Kč.

Všechny tyto novinky pojí to nejdůležitější - skvělý přeplňovaný pětiválec pod kapotou. Motor o zdvihovém objemu 2,5 litru poskytuje v obou modelech výkon 294 kW (400 k) a maximální točivý moment 480 Nm. RS 3 díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h. Za příplatek lze tuto hodnotu navýšit na 280 km/h. TT RS Coupé je díky nižší hmotnosti rychlejší a sprint na stovku zvládne za 3,7 sekundy.

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Sériová výbava RS 3 Sportback zahrnuje 19“ kola z lehké slitiny, sportovní podvozek RS s progresivním řízením, MMI rádio plus se 7“ displejem, automatickou klimatizaci, světlomety LED či Audi drive select a sportovní kožená sedadla.

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

TT RS k tomu přidává digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit nebo asistenčními systémy Audi active lane assist a Audi parking system plus. Sportovní sedadla kupé jsou tentokrát čalouněna kombinací Alcantary a perleťové kůže Nappa.

Podívejte se na fotogalerii všech pětiválcových novinek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků