Audi uvádí na český trh tři nové pětiválcové modely. RS3 přijde na 1,5 milionu

Krátce po uvedení modelu RS5 mohou čeští zákazníci objednávat i nejmenší vozy divize Audi Sport. RS 3 je v nabídce jako sportback od 1 469 900 Kč a jako sedan od 1 511 900 Kč. Třetím do party je vrcholná varianta ingolstadtského kupé. Za TT RS už zájemci musí zvážit základní cenovku 1 843 900 Kč.

Všechny tyto novinky pojí to nejdůležitější - skvělý přeplňovaný pětiválec pod kapotou. Motor o zdvihovém objemu 2,5 litru poskytuje v obou modelech výkon 294 kW (400 k) a maximální točivý moment 480 Nm. RS 3 díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h. Za příplatek lze tuto hodnotu navýšit na 280 km/h. TT RS Coupé je díky nižší hmotnosti rychlejší a sprint na stovku zvládne za 3,7 sekundy.

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Sériová výbava RS 3 Sportback zahrnuje 19“ kola z lehké slitiny, sportovní podvozek RS s progresivním řízením, MMI rádio plus se 7“ displejem, automatickou klimatizaci, světlomety LED či Audi drive select a sportovní kožená sedadla.

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

TT RS k tomu přidává digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit nebo asistenčními systémy Audi active lane assist a Audi parking system plus. Sportovní sedadla kupé jsou tentokrát čalouněna kombinací Alcantary a perleťové kůže Nappa.

Podívejte se na fotogalerii všech pětiválcových novinek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků