Audi uvádí na český trh tři nové pětiválcové modely. RS3 přijde na 1,5 milionu

Krátce po uvedení modelu RS5 mohou čeští zákazníci objednávat i nejmenší vozy divize Audi Sport. RS 3 je v nabídce jako sportback od 1 469 900 Kč a jako sedan od 1 511 900 Kč. Třetím do party je vrcholná varianta ingolstadtského kupé. Za TT RS už zájemci musí zvážit základní cenovku 1 843 900 Kč.

Všechny tyto novinky pojí to nejdůležitější - skvělý přeplňovaný pětiválec pod kapotou. Motor o zdvihovém objemu 2,5 litru poskytuje v obou modelech výkon 294 kW (400 k) a maximální točivý moment 480 Nm. RS 3 díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h. Za příplatek lze tuto hodnotu navýšit na 280 km/h. TT RS Coupé je díky nižší hmotnosti rychlejší a sprint na stovku zvládne za 3,7 sekundy.

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Sériová výbava RS 3 Sportback zahrnuje 19“ kola z lehké slitiny, sportovní podvozek RS s progresivním řízením, MMI rádio plus se 7“ displejem, automatickou klimatizaci, světlomety LED či Audi drive select a sportovní kožená sedadla.

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

TT RS k tomu přidává digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit nebo asistenčními systémy Audi active lane assist a Audi parking system plus. Sportovní sedadla kupé jsou tentokrát čalouněna kombinací Alcantary a perleťové kůže Nappa.

Podívejte se na fotogalerii všech pětiválcových novinek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků