Audi uvádí na český trh tři nové pětiválcové modely. RS3 přijde na 1,5 milionu

Krátce po uvedení modelu RS5 mohou čeští zákazníci objednávat i nejmenší vozy divize Audi Sport. RS 3 je v nabídce jako sportback od 1 469 900 Kč a jako sedan od 1 511 900 Kč. Třetím do party je vrcholná varianta ingolstadtského kupé. Za TT RS už zájemci musí zvážit základní cenovku 1 843 900 Kč.

Všechny tyto novinky pojí to nejdůležitější - skvělý přeplňovaný pětiválec pod kapotou. Motor o zdvihovém objemu 2,5 litru poskytuje v obou modelech výkon 294 kW (400 k) a maximální točivý moment 480 Nm. RS 3 díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h. Za příplatek lze tuto hodnotu navýšit na 280 km/h. TT RS Coupé je díky nižší hmotnosti rychlejší a sprint na stovku zvládne za 3,7 sekundy.

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Sériová výbava RS 3 Sportback zahrnuje 19“ kola z lehké slitiny, sportovní podvozek RS s progresivním řízením, MMI rádio plus se 7“ displejem, automatickou klimatizaci, světlomety LED či Audi drive select a sportovní kožená sedadla.

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

TT RS k tomu přidává digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit nebo asistenčními systémy Audi active lane assist a Audi parking system plus. Sportovní sedadla kupé jsou tentokrát čalouněna kombinací Alcantary a perleťové kůže Nappa.

Podívejte se na fotogalerii všech pětiválcových novinek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků