Audi ukazuje možnosti programu Performance. Takto lze zkrášlit R8 a TT

Audi nyní pro své nejsportovnější modely nabízí katalog úprav Performance. Pokud zaškrtnete všechna políčka, R8 a TT RS budou vypadat tak jako vozy na snímcích v naší fotogalerii. Úpravy oběma vozům dodávají na závodní vizáži.

Supersport R8 dostal agresivní bodykit s červenými doplňky. Zaujme především zadní difuzor. Na karbonovém spoileru potom vidíme logo divize Audi Sport. Speciální jsou dvacetipalcová kovaná kola.

Nový vůz i pro české politické špičky je tady: Audi A8 jede na dálnici samo

Nový vůz i pro české politické špičky je tady: Audi A8 jede na dálnici samo

I model TT RS bude nejspíše s novými doplňky aerodynamicky efektivnější. Po úpravě vypadá opravdu nazlobeně. Na kapotě si všimnete výdechu. Malé kupé sdílí obrovská kola se svým placatým bratrem. Do interiéru lze objednat volant s červenou čarou označující přímé natočení kol a karbonovou vzpěru za zadní sedadla.

Úpravy se neomezují jen na design. Objednat lze nastavitelné odpružení, výfukovou soustavu Akrapovič a výkonnější brzdový systém.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Audi A3 1,9
Rok výroby: 2010
Stav: 57 337 km
Cena: 276 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2014
Stav: 97 986 km
Cena: 530 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2000
Stav: 246 196 km
Cena: 55 000 Kč
Audi A2 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 146 656 km
Cena: 76 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 211 026 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků