Audi u nás zavádí prodloužené záruky pro většinu modelů

Audi u nás zavádí prodloužené záruky pro většinu modelů

Český importér automobilů značky Audi od začátku roku 2011 nabízí svým zákazníkům možnost prodloužit si dvouletou záruku o další jeden až tři roky. Koncept nové prodloužené záruky Audi je založen na plnohodnotném rozsahu a cenové transparentnosti. Prodloužené záruky jsou často svázány různými omezeními, ale to pro novinku od Audi podle vyjádření zástupců českého importéra neplatí.

V nabídce jsou tři varianty prodloužené záruky Audi, které se liší délkou záruční lhůty nad rámec dvouleté standardní záruky a maximálním počtem ujetých kilometrů. Zákazník si tak může vybrat prodlouženou záruku přesně podle svých potřeb, přičemž maximální délka záruky na nové vozidlo dosahuje 2+3 roky s nejvyšším počtem ujeté vzdálenosti v délce 150 000 km. Další varianty jsou 2+2 roky při ujetí nejvýše 120 000 km nebo 2+1 rok při ujetí maximálně 90 000 km. Prodloužená záruka začíná platit po uplynutí standardní dvouleté záruky a pozbývá platnosti v okamžiku, kdy nastane okolnost vymezující její trvání (čas nebo ujeté kilometry). Prodloužená záruka má pro každou modelovou řadu vlastní pevnou cenu bez ohledu na zvolené provedení (motor, převodovka, výbava). Prodlouženou záruku lze objednat pouze pro nové vozy a tato záruka přechází při následném prodeji ojetého vozu na dalšího majitele.

S prodlouženou zárukou získává zákazník jistotu nároku na bezplatnou opravu případného defektu. Podmínkou pro plnění záručních případů v prodloužené lhůtě je dodržování výrobcem předepsaných prohlídek vozu u smluvních servisních partnerů Audi a používání Originálních dílů Audi. Zákazník musí předložit řádně vyplněný servisní plán vozidla. Stejně jako u zákonné záruky se případné plnění nevztahuje na běžné opotřebení příslušných dílů a na úpravy komponentů vozidla. Partner Audi zajistí zákazníkovi komplexní zpracování jak při prodeji, tak při záruční opravě v rámci zavedených procesů a systémů. Po zakoupení prodloužené záruky zůstává v platnosti tříletá záruka na vady laku a dvanáctiletá záruka na prorezavění karoserie.

Přesné ceny prodloužených záruk pro jednotlivé modely přikládáme.


 
Prodloužení zákonné záruky o 1 rok, max. 90 000 km Prodloužení zákonné záruky o 2 roky, max. 120 000 km Prodloužení zákonné záruky o 3 roky, max. 150 000 km

 
Cena bez DPHCena s DPHCena bez DPHCena s DPHCena bez DPHCena s DPH
A13 780 Kč4 536 Kč9 111 Kč10 933 Kč16 735 Kč20 082 Kč
A34 194 Kč5 033 Kč9 950 Kč11 939 Kč17 981 Kč21 577 Kč
A46 160 Kč7 393 Kč15 041 Kč18 049 Kč27 427 Kč32 912 Kč
A58 411 Kč10 093 Kč20 342 Kč24 410 Kč37 652 Kč45 182 Kč
TT6 145 Kč7 374 Kč15 004 Kč18 004 Kč27 359 Kč32 831 Kč
A68 976 Kč10 771 Kč21 541 Kč25 850 Kč39 193 Kč47 032 Kč
A713 696 Kč16 435 Kč34 473 Kč41 367 Kč64 690 Kč77 629 Kč
A818 089 Kč21 707 Kč46 424 Kč55 709 Kč87 775 Kč105 330 Kč
Q58 454 Kč10 145 Kč20 447 Kč24 537 Kč37 847 Kč45 417 Kč
Q78 929 Kč10 714 Kč21 428 Kč25 714 Kč38 988 Kč46 785 Kč
R8 (bez GT)18 125 Kč21 750 Kč46 516 Kč55 820 Kč87 950 Kč105 539 Kč
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků