Nic ve zlém, ale nový mercedes C je zřejmě o dost lepší auto. A asi i hezčí. Kombík A4 mě přijde exteriérem, oproti předchozí generaci, krok zpět. Zadní pohon rulezz :-)
Máte pravdu, je prokázáno že 4 z 5 ruských pasáků a albánských delaerů drog preferují mercedes. Zadní pohon je na pi*u.
Zkus si zadní pohon v zimě nebo za pěkného deště. Povlečeš se jak smrad.
Máš s tím zkušenosti? Svezení s předním a zadním náhonem - prostě správné auto má poháněná zadní kola. Za deště - kolik dní v roce to je. A jestli jsi horal, kup si 4x4 (nejlépe subaru, a nebo tedy quattro). Předokolka je (bez urážky) pro lidi, kteří prostě chtějí jezdit. Kdo se chce projet (resp. umí), bere pohon vzadu (skoro za každého počasí). V tomhle pohledu je A4 jen lepší mondeo, ne konkurence pro BMW/Mercedes/Lexus (třeba v Německu se to tak i bere, jen u nás mají tak dobré PR - viz výše :-) ).
Ne každý touží potit adrenalin v zimních měsících, kdy neví, jestli vůbec dojede. Je to o pohodě za volantem. Já si chci za ním odpočinout a ne jezdit zatáčky dveřma napřed. Z toho jsem již jaksi vyrostl.Zadohrab je jen o radosti pro fandy, ale také o velké starosti pro všechny ostatní a za špatných adhezních podmínek. Člověk se opravdu musí soustředit a držet pevně volant.A abych nebyl nařčen z nezkušenosti, píši na základě důvěrné zkušenosti BMW 530 a A6 quattro.
Abychom se nebavili o pojmech a dojmech - obecně je pravda, že auto se zadním pohonem má jízdní vlastnosti LEPŠÍ než předohrab. A to se nebavíme o "driftování", mám za to, že v 95 procentech případů je to předokolka, která "driftuje", ale bohužel tím špatným směrem. Zatáčky, kde se s předokolkou vysekáte, projedete se zadokolkou bez problémů (samozřejmě záleží také na naladění auta, vyvážení, ..., ale v principu je to takhle).V rámci ČR, kolik dní v roce je na silnicích opravdu sníh (nebo tak mokro, abyste se zadokolkou měli problémy)? Kdo je z hor, nechť má 4x4, pro ostatní je zadokolka bezpochyby optimální možností.
Nesmysl. Docela mě pobavil test na nějakém slovenském webu, kde o tuším BMW 530i prohlásili, že za deště klouže "jak dobře namazané sáňky" a což teprv za sněhu. Ano, u nás sníh v zimě padá a kdo jezdí trochu víc než pár km do práce (nebo jen občas), tak ví, že opravdu mnoho cest je v zimě minimálně udržovaných a pro zadokolku přímo nebezpečných.Pravda je taky ta, že pokud napadne sníh, tak se normální smrtelník se zadohrabem (BMW) nedovede bez elektroniky jakž-takž dynamicky rozjet. S vypnutým systémem kontroly prokluzu můžu se sedmičkovým BMW opisovat krásný kroužky nebo kreslit vlnky místo razantního rozjezdu.Obecně platí fakt, že zadohrab má na suchu o trochu lepší jízdní vlastnosti, ale za mokra a sněhu má vlastnosti podstatně horší než předohrab. A to se nabavím o tom, že hranice jízdních vlastností předohrabu je nedosažitelná pro 98% smrtelníků. K čemu auto, které nabízí potenciálně více rizika v zimních měsících a v letních měsících se jeho přednosti začnou ukazovat až při drastickém pokoření všech povolených rychlostních limitů...
já byl teď v zimě na horách v Alpách s BMW 3 (3L diesel). Nevšiml jsem si, že bych měl oproti ostatním autům nějaké problémy. A na suchých silnicích nesrovnatelné.Hranice jízdních vlastností - je u předohradu velmi jednoduše a postupně dosažitelná. A je to hranice, kde (ne)začíná zábava...
Jo Alpy, tam člověk dojede po suché cestě až k hotelu (Francie). Zkuste si někdy Beskydy, ať se trošku zabavíte, garantuju Vám, že auto bude spát pod kopcem B-]
Ono se azdním náhome se totiž musí umět jezdit - pokud se umí a je dostatečně silný motor, jde si sním užít asi tak 150x víc srandy než s předohrabem. S tim totiž fakt jezdit zatáčky smykem a drifotovat jaksi nejde....
Pocitam ze tak 96% lidi nechce jezdit zatacky smykem a driftovat...
zato s prednim pohonem to bude vyrazne lepsi... ze?
autore neprehanite to s tou praci? .. mit dve zamestnani .. delat jak pro CPress tak zaroven pro Audi? .. udelejte pro sebe neco a odpocinte si, pak pisete takovyhle PR zvasty a omylem je poslete do cpressu misto do audi.
na AR vždycky VW grup pochválí, už jsem si zvykl. Proto už tu chodím minimálně, ostatní značky pro ně téměř neexistují:-P
Je to klasický PR článek, ale na tom není vůbec nic špatného. Nezaměňujme slovičko PR s urážkou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.