Audi TTS nabídne po úpravě od ABT 370 koní. Zatím...

Společnost ABT představila další úpravu pro model značky Audi. Tentokrát došlo na TTS nabízející ve standardu 228 kW (310 k). Komu to nestačí, ten může díky ABT dostat pod kapotu 272 kW (370 koní).

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Přesně řečeno lze „zatím dostat pod kapotu“ 272 kW (370 koní), protože jak ABT píše ve své tiskové zprávě, technici už pracují na úpravě, která přidá ještě více výkonu. Prozatím si ale musíme vystačit s přídělem šedesáti koní navíc a zároveň zvýšeným točivým momentem z původních 380 Nm na konečných 460 Nm.

Úpravy od ABT pro Audi TTS zahrnují také sadu aerodynamických doplňků (přední spoiler, kryty zrcátek, zadní spoiler), nová kola ve velikostech od osmnácti do dvaceti palců, sportovní výfuk, sportovní stabilizátory nebo podvozek snížený vpředu o 35 mm a vzadu o 30 mm. Do interiéru můžete dostat navíc třeba čalounění Alcantarou.

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

A pokud zrovna nevlastníte TTS, ale v garáži vám parkuje pouze základní TT s výkonem 169 kW (230 k), i pro vás má ABT řešení. Na jeho konci bude mít vaše auto 228 kW (310 k) a 440 Nm (standard je 370 Nm). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků