Audi TTS nabídne po úpravě od ABT 370 koní. Zatím...

Společnost ABT představila další úpravu pro model značky Audi. Tentokrát došlo na TTS nabízející ve standardu 228 kW (310 k). Komu to nestačí, ten může díky ABT dostat pod kapotu 272 kW (370 koní).

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Přesně řečeno lze „zatím dostat pod kapotu“ 272 kW (370 koní), protože jak ABT píše ve své tiskové zprávě, technici už pracují na úpravě, která přidá ještě více výkonu. Prozatím si ale musíme vystačit s přídělem šedesáti koní navíc a zároveň zvýšeným točivým momentem z původních 380 Nm na konečných 460 Nm.

Úpravy od ABT pro Audi TTS zahrnují také sadu aerodynamických doplňků (přední spoiler, kryty zrcátek, zadní spoiler), nová kola ve velikostech od osmnácti do dvaceti palců, sportovní výfuk, sportovní stabilizátory nebo podvozek snížený vpředu o 35 mm a vzadu o 30 mm. Do interiéru můžete dostat navíc třeba čalounění Alcantarou.

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

A pokud zrovna nevlastníte TTS, ale v garáži vám parkuje pouze základní TT s výkonem 169 kW (230 k), i pro vás má ABT řešení. Na jeho konci bude mít vaše auto 228 kW (310 k) a 440 Nm (standard je 370 Nm). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 46 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků