Audi TTS nabídne po úpravě od ABT 370 koní. Zatím...

Společnost ABT představila další úpravu pro model značky Audi. Tentokrát došlo na TTS nabízející ve standardu 228 kW (310 k). Komu to nestačí, ten může díky ABT dostat pod kapotu 272 kW (370 koní).

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Přesně řečeno lze „zatím dostat pod kapotu“ 272 kW (370 koní), protože jak ABT píše ve své tiskové zprávě, technici už pracují na úpravě, která přidá ještě více výkonu. Prozatím si ale musíme vystačit s přídělem šedesáti koní navíc a zároveň zvýšeným točivým momentem z původních 380 Nm na konečných 460 Nm.

Úpravy od ABT pro Audi TTS zahrnují také sadu aerodynamických doplňků (přední spoiler, kryty zrcátek, zadní spoiler), nová kola ve velikostech od osmnácti do dvaceti palců, sportovní výfuk, sportovní stabilizátory nebo podvozek snížený vpředu o 35 mm a vzadu o 30 mm. Do interiéru můžete dostat navíc třeba čalounění Alcantarou.

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

A pokud zrovna nevlastníte TTS, ale v garáži vám parkuje pouze základní TT s výkonem 169 kW (230 k), i pro vás má ABT řešení. Na jeho konci bude mít vaše auto 228 kW (310 k) a 440 Nm (standard je 370 Nm). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků