Audi TT v roce 2006: bude i RS

O nové Audi TT jsme psali už v létě, od té doby se příliš mnoho nových zpřesňujících informací neobjevilo. Víme jen, že se plánuje posunutí uvedení na trh - nová generace se nepředstaví už na frankfurtském autosalonu příští rok, ale až v Ženevě na jaře 2006. Místo původní platformy A4 dostane TT stejný základ jako A3 nebo Golf. Audi původně plánovalo, že TT bude mít podélně uložený motor, aby bylo možné využít Torsen. To se ale neslučuje s kompaktními rozměry TT, proto bude mít vůz motor uložen napříč a místo Torsenu klasický Haldex.

Mezi motory nebude žádný nafťák, benzíny budou začínat na 2.0 FSI 110 kW, paletu doplní 2.0T FSI 147 kW a 3.2 V6 FSI 188 kW. Nově se objeví ostrá verze RS, která dostane přeplňovaný šestiválec 3.2 V6 s výkonem rovných 350 k (257 kW) - stejný motor bude mít i RS3. A pokud vás zajímá, jak by mohla nová generace TT vypadat, podívejte se na obrázky, které zveřejnil server GermanCarFans.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků