Audi TT, sportovní coupé také v naftě

Nová generace sportovního modelu Audi TT se dočká také naftového motoru. Po premiéře s motory 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a 3,2 V6 FSI o výkonu 184 kW (250 k) nasadí Audi i naftový motor. Pokud čekáte, že to bude alespoň šestiválec, pak se vaše přání nevyplní. TT má v tomto smůlu, protože dle šéfa automobilky, se naftový šestiválec pod kapotu nevejde. Zbývají pak tedy pouze malé tříválce, nebo větší čtyřválce. Dle neoficiálních informací to nakonec vyhraje známý agregát 2,0 TDI, ovšem ve verzi 125 kW (170 k).
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků