Audi TT, sportovní coupé také v naftě

Nová generace sportovního modelu Audi TT se dočká také naftového motoru. Po premiéře s motory 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a 3,2 V6 FSI o výkonu 184 kW (250 k) nasadí Audi i naftový motor. Pokud čekáte, že to bude alespoň šestiválec, pak se vaše přání nevyplní. TT má v tomto smůlu, protože dle šéfa automobilky, se naftový šestiválec pod kapotu nevejde. Zbývají pak tedy pouze malé tříválce, nebo větší čtyřválce. Dle neoficiálních informací to nakonec vyhraje známý agregát 2,0 TDI, ovšem ve verzi 125 kW (170 k).
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků