Audi TT, sportovní coupé také v naftě

Nová generace sportovního modelu Audi TT se dočká také naftového motoru. Po premiéře s motory 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a 3,2 V6 FSI o výkonu 184 kW (250 k) nasadí Audi i naftový motor. Pokud čekáte, že to bude alespoň šestiválec, pak se vaše přání nevyplní. TT má v tomto smůlu, protože dle šéfa automobilky, se naftový šestiválec pod kapotu nevejde. Zbývají pak tedy pouze malé tříválce, nebo větší čtyřválce. Dle neoficiálních informací to nakonec vyhraje známý agregát 2,0 TDI, ovšem ve verzi 125 kW (170 k).
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků