Audi TT, sportovní coupé také v naftě

Nová generace sportovního modelu Audi TT se dočká také naftového motoru. Po premiéře s motory 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a 3,2 V6 FSI o výkonu 184 kW (250 k) nasadí Audi i naftový motor. Pokud čekáte, že to bude alespoň šestiválec, pak se vaše přání nevyplní. TT má v tomto smůlu, protože dle šéfa automobilky, se naftový šestiválec pod kapotu nevejde. Zbývají pak tedy pouze malé tříválce, nebo větší čtyřválce. Dle neoficiálních informací to nakonec vyhraje známý agregát 2,0 TDI, ovšem ve verzi 125 kW (170 k).
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků