Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Do premiéry nového Audi TT RS už zřejmě moc času nezbývá. Vždyť to není tak dávno, kdy byla nová generace TT RS vyfocena u benzínky bez jakéhokoli maskování. Testování nicméně ještě probíhá v plném proudu a automobilka toto ostré kupé ladí samozřejmě na severní smyčce Nürburgringu.

Už podle zvuku prototypu je jasné, že se pod kapotou zase objeví pětiválec 2.5 TFSI, který by se měl tentokrát se svým výkonem podívat k hranici 400 koní. Jedná se ale údajně od základu o úplně nový motor, jen bude se stejným obchodním označením.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Pohon všech kol řešený upraveným Haldexem bude samozřejmostí a mluví se o tom, že Audi TT RS už nebude mít manuální převodovku. Spolu s uzavřeným kupé zřejmě přijde i roadster TT RS, což by byl logický krok.

O novém pětiválci 2,5 l se říká, že by se mohl dostat pod kapotu nejen Audi RS3, ale dokonce i do Volkswagenu Golf R400. Otázkou ale je, jestli v současné atmosféře snižování nákladů vůbec Volkswagen produkční verzi Golfu R400 udělá.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků