Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Do premiéry nového Audi TT RS už zřejmě moc času nezbývá. Vždyť to není tak dávno, kdy byla nová generace TT RS vyfocena u benzínky bez jakéhokoli maskování. Testování nicméně ještě probíhá v plném proudu a automobilka toto ostré kupé ladí samozřejmě na severní smyčce Nürburgringu.

Už podle zvuku prototypu je jasné, že se pod kapotou zase objeví pětiválec 2.5 TFSI, který by se měl tentokrát se svým výkonem podívat k hranici 400 koní. Jedná se ale údajně od základu o úplně nový motor, jen bude se stejným obchodním označením.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Pohon všech kol řešený upraveným Haldexem bude samozřejmostí a mluví se o tom, že Audi TT RS už nebude mít manuální převodovku. Spolu s uzavřeným kupé zřejmě přijde i roadster TT RS, což by byl logický krok.

O novém pětiválci 2,5 l se říká, že by se mohl dostat pod kapotu nejen Audi RS3, ale dokonce i do Volkswagenu Golf R400. Otázkou ale je, jestli v současné atmosféře snižování nákladů vůbec Volkswagen produkční verzi Golfu R400 udělá.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků