Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Do premiéry nového Audi TT RS už zřejmě moc času nezbývá. Vždyť to není tak dávno, kdy byla nová generace TT RS vyfocena u benzínky bez jakéhokoli maskování. Testování nicméně ještě probíhá v plném proudu a automobilka toto ostré kupé ladí samozřejmě na severní smyčce Nürburgringu.

Už podle zvuku prototypu je jasné, že se pod kapotou zase objeví pětiválec 2.5 TFSI, který by se měl tentokrát se svým výkonem podívat k hranici 400 koní. Jedná se ale údajně od základu o úplně nový motor, jen bude se stejným obchodním označením.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Pohon všech kol řešený upraveným Haldexem bude samozřejmostí a mluví se o tom, že Audi TT RS už nebude mít manuální převodovku. Spolu s uzavřeným kupé zřejmě přijde i roadster TT RS, což by byl logický krok.

O novém pětiválci 2,5 l se říká, že by se mohl dostat pod kapotu nejen Audi RS3, ale dokonce i do Volkswagenu Golf R400. Otázkou ale je, jestli v současné atmosféře snižování nákladů vůbec Volkswagen produkční verzi Golfu R400 udělá.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků