Audi TT RS: s pětiválcem i bez střechy (spy photos)

9 komentářů

Zelí
14. listopadu • 8:24

Skutečně to asi bude nezábavné auto, když to tvrdí takový odborník. Proč se vůbec vyrábí nezábavná auta. Nebo proč se vůbec vyrábí auta, když je ta chůze pěšky tolik, ale opravdu tolik zábavná.

no name
14. listopadu • 9:18

Jenže TT RS má být zábavné. Samo Audi pise, jak se budeme tesit s timto vozem jezdit. Takze pokud automobilka vyrobi vuz, ktery prezentuje jako velmi zabavny, melo by takove byt. Pokud takove neni, tak to neznamena, ze je spatne, ale jaksi neplni to, co o nem tvurce hlasa.

Zelí
14. listopadu • 10:29

Autor článku píše, že to nebude zábvné auto. To mě trochu zarazilo, že to poznal ze špionfotek. Já jsem nic takového nevypozoroval a měl jsem pocit, že na zábavu by mi to TT-čko s 260kw stačilo.

RS
14. listopadu • 15:43

zeli nelez tolik Audi do prdele, 260 kW jeste nedela zabavne auto.zabavne aut dela hlavne pomer vahy a vykonu + ovladatelnost, ne jen vykon.Audi u vsem modelu neumi ani podvozek ani rizeni, coz je ta ovladatelnost.

Zelí
14. listopadu • 17:30

Trochu by to chtělo nadefinovat co to je to zábavné. Jestli to je to, že za jízdy permanentně bojuji s tím, abych se udržel na silnici nebo cítil na volantu každý šutr a při jízdě v kolejích a dírách zápasil s volantem, jak řidič nákladního zilu říkám otevřeně děkuji, takovou zábavu nechci. A raději nezábavné audi.

Tomáš Babič
14. listopadu • 12:51

"Důležité ale je, kolik zábavy tahle verze (včetně Coupé) pobere, protože novější Audi ní nikdy nepřekypovaly. Ale předsudky pryč, vše ukáže až reálná zkušenost."Myslim, ze nic o tom, ze to auto zabavne nie je, som nenapisal - skuste si to precitat prosim este raz, ide o to, ze posledne Audi take jednoducho neboli...

Zelí
14. listopadu • 17:27

Já umím číst i mezi řádky, takže sugestivní vyjádření o vozech audi navozuje dojem, že i u TT to tak bude.

simson
14. listopadu • 8:18

Jsem docela zvědavej, jak bude Haldex zvládat těch 260kW, vzhledem k napříč uloženému motoru tam quattro dát nemohou.

Zelí
14. listopadu • 8:26

Když zvládne i 1000 koní ve vejronu, tak to snad asi půjde i s 260kw.

Doporučujeme

Články odjinud