Audi TT RS: s pětiválcem i bez střechy (spy photos)

Vánoce se pomalu blíží, finanční krize dělá své, ale testovací centra automobilek nepolevují. V Ingolstadtu tomu není jinak a zde můžete vidět první snímky Audi TT RS, nyní však v provedení Cabrio.

Audi si od něj slibuje mnoho a cílem nebude nic jiného než Porsche Boxster S. Cena TT by se po uvedení v roce 2009 měla pohybovat na úrovni 50 tisíc Eur. Pod kapotou vozu se objeví stejný turbodmychadly přeplňovaný řadový pětiválec jako u Coupé, tedy s objemem 2,5 litru a výkonem kolem 350 koní.

Výkon motoru se bude přenášet na všechna čtyři kola a standardně bude dodávána šestistupňová manuální převodovka - dvouspojkové DSG bude k dispozici za příplatek. Za samozřejmost můžeme považovat velká kola, chromová zpětná zrcátka, agresivní nárazníky nebo výkonné brzdy. Důležité ale je, kolik zábavy tahle verze (včetně Coupé) pobere, protože novější Audi ní nikdy nepřekypovaly. Ale předsudky pryč, vše ukáže až reálná zkušenost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi TT RS Roadster

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků