Audi TT RS: s pětiválcem i bez střechy (spy photos)

Vánoce se pomalu blíží, finanční krize dělá své, ale testovací centra automobilek nepolevují. V Ingolstadtu tomu není jinak a zde můžete vidět první snímky Audi TT RS, nyní však v provedení Cabrio.

Audi si od něj slibuje mnoho a cílem nebude nic jiného než Porsche Boxster S. Cena TT by se po uvedení v roce 2009 měla pohybovat na úrovni 50 tisíc Eur. Pod kapotou vozu se objeví stejný turbodmychadly přeplňovaný řadový pětiválec jako u Coupé, tedy s objemem 2,5 litru a výkonem kolem 350 koní.

Výkon motoru se bude přenášet na všechna čtyři kola a standardně bude dodávána šestistupňová manuální převodovka - dvouspojkové DSG bude k dispozici za příplatek. Za samozřejmost můžeme považovat velká kola, chromová zpětná zrcátka, agresivní nárazníky nebo výkonné brzdy. Důležité ale je, kolik zábavy tahle verze (včetně Coupé) pobere, protože novější Audi ní nikdy nepřekypovaly. Ale předsudky pryč, vše ukáže až reálná zkušenost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi TT RS Roadster

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků