Současná generace Audi TT prošla modernizací již minulý rok v červenci, vrcholná sportovní verze TT RS si však na vylepšení musela počkat trochu déle. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Současná generace Audi TT prošla modernizací již minulý rok v červenci, vrcholná sportovní verze TT RS si však na vylepšení musela počkat trochu déle. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Lehce přepracovaného designu si zřejmě opravdu všimnou jen majitelé dosavadního TT RS. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Lehce přepracovaného designu si zřejmě opravdu všimnou jen majitelé dosavadního TT RS. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Již ostré vzezření tak doplňují o cosi větší otvory přístupu vzduchu v předním nárazníku, na bocích jsou nové prahy, vzadu stojí upravené křídlo a nárazník dostal na bocích nové mřížky. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Již ostré vzezření tak doplňují o cosi větší otvory přístupu vzduchu v předním nárazníku, na bocích jsou nové prahy, vzadu stojí upravené křídlo a nárazník dostal na bocích nové mřížky. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Pro lepší chlazení motoru pak dostává TT RS dodatečné chladiče za přední maskou. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Pro lepší chlazení motoru pak dostává TT RS dodatečné chladiče za přední maskou. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Faceliftem mimochodem prochází také otevřený Roadster. U obou verzi nicméně zůstává pod kapotou 2,5litrový přeplňovaný pětiválec o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 480 N.m. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Faceliftem mimochodem prochází také otevřený Roadster. U obou verzi nicméně zůstává pod kapotou 2,5litrový přeplňovaný pětiválec o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 480 N.m. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Audi samozřejmě nezapomíná zmínit, že tato jednotka drží již po deváté v řadě titul mezinárodního motoru roku. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Audi samozřejmě nezapomíná zmínit, že tato jednotka drží již po deváté v řadě titul mezinárodního motoru roku. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

S pětiválcem pak TT RS s karoserií kupé zvládne akceleraci na 100 km/h za 3,7 vteřiny a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h, respektive 280 km/h s volitelným posunutím omezovače. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

S pětiválcem pak TT RS s karoserií kupé zvládne akceleraci na 100 km/h za 3,7 vteřiny a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h, respektive 280 km/h s volitelným posunutím omezovače. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Na kola putuje síla přes sedmistupňovou automatickou převodovku a systém pohonu všech kol quattro. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Na kola putuje síla přes sedmistupňovou automatickou převodovku a systém pohonu všech kol quattro. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

V nabídce je stále za příplatek podvozek RS sport s adaptivními tlumiči. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

V nabídce je stále za příplatek podvozek RS sport s adaptivními tlumiči. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Modernizace přinesla uvnitř aktualizovaný infotainment systém, nové možnosti polstrování a lakovaných obkladů. Před řidičem je nadále 12,3palcový přístrojový štít. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Modernizace přinesla uvnitř aktualizovaný infotainment systém, nové možnosti polstrování a lakovaných obkladů. Před řidičem je nadále 12,3palcový přístrojový štít. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Konfiguraci TT RS nakonec rozšiřují dva nové odstíny karoserie – oranžová Pulse Orange a modrá Turbo Blue. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Konfiguraci TT RS nakonec rozšiřují dva nové odstíny karoserie – oranžová Pulse Orange a modrá Turbo Blue. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Prodej modernizovaného Audi TT RS začne v Evropě již nyní na začátku února. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Prodej modernizovaného Audi TT RS začne v Evropě již nyní na začátku února. | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Prozatím známe německé cenovky, kdy Coupé začíná na 67.700 euro (asi 1,7 milionu korun) a Roadster startujte na 70.500 euro (asi 1,8 milionu korun). | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Prozatím známe německé cenovky, kdy Coupé začíná na 67.700 euro (asi 1,7 milionu korun) a Roadster startujte na 70.500 euro (asi 1,8 milionu korun). | Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi

Audi TT RS Coupé | Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster | Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster | Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster | Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster | Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster Zdroj: Audi

Audi TT RS Roadster | Zdroj: Audi

Lehce přepracovaného designu si zřejmě opravdu všimnou jen majitelé dosavadního TT RS. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi
Již ostré vzezření tak doplňují o cosi větší otvory přístupu vzduchu v předním nárazníku, na bocích jsou nové prahy, vzadu stojí upravené křídlo a nárazník dostal na bocích nové mřížky. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi
Pro lepší chlazení motoru pak dostává TT RS dodatečné chladiče za přední maskou. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi
Faceliftem mimochodem prochází také otevřený Roadster. U obou verzi nicméně zůstává pod kapotou 2,5litrový přeplňovaný pětiválec o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 480 N.m. | Audi TT RS Coupé Zdroj: Audi
23
Fotogalerie

Audi TT RS prošlo modernizací: Pětiválec o 400 koních zůstává beze změn

Po faceliftu standardního Audi TT přichází s omlazením také vrcholné TT RS. Změn si ovšem na první pohled ani nevšimnete.

Současná generace Audi TT prošla modernizací již minulý rok v červenci, vrcholná sportovní verze TT RS si však na vylepšení musela počkat trochu déle. Kromě lehkých změn na zevnějšku a hrstce novinek v interiéru je však hlavní zprávou, že božský pětiválec pod kapotou zůstává na svém místě beze změn. Což není vůbec špatně.

Lehce přepracovaného designu si zřejmě opravdu všimnou jen majitelé dosavadního TT RS. Již ostré vzezření tak doplňují o cosi větší otvory přístupu vzduchu v předním nárazníku, na bocích jsou nové prahy, vzadu stojí upravené křídlo a nárazník dostal na bocích nové mřížky. Pro lepší chlazení motoru pak dostává TT RS dodatečné chladiče za přední maskou.

Faceliftem mimochodem prochází také otevřený Roadster. U obou verzi nicméně zůstává pod kapotou 2,5litrový přeplňovaný pětiválec o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 480 N.m. Audi samozřejmě nezapomíná zmínit, že tato jednotka drží již po deváté v řadě titul mezinárodního motoru roku.

S pětiválcem pak TT RS s karoserií kupé zvládne akceleraci na 100 km/h za 3,7 vteřiny a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h, respektive 280 km/h s volitelným posunutím omezovače. Na kola putuje síla přes sedmistupňovou automatickou převodovku a systém pohonu všech kol quattro. V nabídce je stále za příplatek podvozek RS sport s adaptivními tlumiči.

Uvnitř modernizace přinesla aktualizovaný infotainment, nové možnosti polstrování a lakovaných obkladů. Před řidičem je nadále 12,3palcový přístrojový štít. Konfiguraci TT RS nakonec rozšiřují dva nové odstíny karoserie – oranžová Pulse Orange a modrá Turbo Blue.

Prodej modernizovaného Audi TT RS začne v Evropě již nyní na začátku února. Prozatím známe německé cenovky, kdy Coupé začíná na 67.700 euro (asi 1,7 milionu korun) a Roadster startujte na 70.500 euro (asi 1,8 milionu korun).

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud