Po faceliftu standardního Audi TT přichází s omlazením také vrcholné TT RS. Změn si ovšem na první pohled ani nevšimnete.
Současná generace Audi TT prošla modernizací již minulý rok v červenci, vrcholná sportovní verze TT RS si však na vylepšení musela počkat trochu déle. Kromě lehkých změn na zevnějšku a hrstce novinek v interiéru je však hlavní zprávou, že božský pětiválec pod kapotou zůstává na svém místě beze změn. Což není vůbec špatně.
Lehce přepracovaného designu si zřejmě opravdu všimnou jen majitelé dosavadního TT RS. Již ostré vzezření tak doplňují o cosi větší otvory přístupu vzduchu v předním nárazníku, na bocích jsou nové prahy, vzadu stojí upravené křídlo a nárazník dostal na bocích nové mřížky. Pro lepší chlazení motoru pak dostává TT RS dodatečné chladiče za přední maskou.
Faceliftem mimochodem prochází také otevřený Roadster. U obou verzi nicméně zůstává pod kapotou 2,5litrový přeplňovaný pětiválec o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 480 N.m. Audi samozřejmě nezapomíná zmínit, že tato jednotka drží již po deváté v řadě titul mezinárodního motoru roku.
S pětiválcem pak TT RS s karoserií kupé zvládne akceleraci na 100 km/h za 3,7 vteřiny a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h, respektive 280 km/h s volitelným posunutím omezovače. Na kola putuje síla přes sedmistupňovou automatickou převodovku a systém pohonu všech kol quattro. V nabídce je stále za příplatek podvozek RS sport s adaptivními tlumiči.
Uvnitř modernizace přinesla aktualizovaný infotainment, nové možnosti polstrování a lakovaných obkladů. Před řidičem je nadále 12,3palcový přístrojový štít. Konfiguraci TT RS nakonec rozšiřují dva nové odstíny karoserie – oranžová Pulse Orange a modrá Turbo Blue.
Prodej modernizovaného Audi TT RS začne v Evropě již nyní na začátku února. Prozatím známe německé cenovky, kdy Coupé začíná na 67.700 euro (asi 1,7 milionu korun) a Roadster startujte na 70.500 euro (asi 1,8 milionu korun).