Audi TT RS přichází jako iconic edition. Vypadá opravdu drsně a je pouze pro sto vyvolených

Pětiválcové Audi TT RS si teď můžete koupit jako velmi pěknou limitku. Je temně zbarvená a pyšní se karbonovým křídlem.

Jednou za čas se objeví zvěsti o tom, že Audi TT svou pouť na trhu končí. Není divu, není to zrovna nejprodávanější model. Nyní však nejostřejší varianta vozu dostává novou edici a ne, nikde se ve zprávě o jeho konci nepíše. Celým názvem Audi TT RS Coupé iconic edition je stokusová limitka pro Evropu.

Audi TT RS Coupé je auto za dva miliony, u této limitky českou cenu neznáme, jen britskou, která činí v přepočtu 2,47 milionu korun, a německou (2.77 milionu Kč). Za co se ty peníze navíc dávají? Tak především jde o auto, které budete mít vy a dalších 99 lidí, jediným lakem karoserie je Nardo Gray, 20palcová kola vycházejí z designu Rotor, ale jsou nalakované černou barvou a schovávají se za nimi černě lakované třmeny.

Standardem jsou světlomety Matrix LED, což je sám o sobě příplatek za 63.600 Kč. Získáte také paket černé optiky s leskle černou maskou, lemováním nárazníků, difuzorem a maskou. Boční zadní okna jsou zatmavená s logem edice a standardem je také aerokit. Díky němu máte po karoserii menší křidélka pro usměrňování vzduchu, přední splitter, zadní difuzor a karbonové křídlo.

Uvnitř jsou RS sedadla ze středy čalouněnými Alcantarou, bočnicemi čalouněnými kůží Nappa a žlutým prošíváním. Žlutě je prošitý i vršek palubní desky, věnec volantu a kůže pod voličem převodovky. Stejnou barvou je proužek na 12 hodinách na Alcantarovém věnci volantu. Na hlavici voliče převodovky najdete číslování edice.

Vůz pohání řadový pětiválec o objemu 2,5 litru disponující výkonem 294 kW (400 koní) a točivým momentem 480 N.m. Motor pohání všechna čtyři kola se systémem quattro přes sedmistupňovou automatickou převodovku S tronic. Maximální rychlost edice iconic je automaticky posunutá na 280 km/h. Hmotnost vozu činí 1475 kilogramů.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Diskuze (1) Další článek: Renault pokračuje v retro mánii. Představí koncept inspirovaný klasickým modelem 4

Témata článku: , , , , , , , , , , , , ,