Audi TT RS nově i s „automatem“ S tronic

Audi TT RS nově i s „automatem“ S tronic

Naše mládež se má nač těšit: instalace sedmistupňové rychlostní skříně S tronic s automatizovaným řazením učiní z každého teenagera řídícího Audi TT RS pilota Formule 1. Uživatelé všech věkových skupin však na nové verzi vrcholného provedení Audi TT ocení kromě takřka nepřerušovaného přísunu výkonu při přímé akceleraci také zlepšenou spotřebu paliva při defensivním a pro převodovku předvídatelném jízdním stylu.

Oproti stávající šestistupňové převodovce s manuálním řazením se má S tronic vyznačovat dobou pro řazení v řádu setin vteřiny odpovídající momentu překrytí účinku paralelně působících spojek. Sedmý stupeň nové skříně je nastaven jako rychloběh snižující spotřebu paliva zejména v dálničním provozu. Režim Launch Control před zrychlením z místa nastaví všechny potřebné systémy včetně tlaku dmychadla tak, že Audi TT RS zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,3 s (manuál 4,6 s) , přičemž nejvyšší rychlost zůstává elektronicky omezena na obligátní hranici 250 km/h (omezovač lze na přání deaktivovat přímo v Ingolstadtu). Hodnota normované průměrné spotřeby přitom klesla na 8,5 l/100 km (manuál 9,2 l).

Připomeňme, že pětiválec vozu Audi TT RS dosahuje výkonu 340 koní (250 kW) v rozpětí od 5 400 do 6 500 ot./min. a točivého momentu 450 Nm od 1 600 do 5 300 ot./min. přenášeného na kola obou náprav.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT RS
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 866 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2011
Stav: 128 661 km
Cena: 660 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků