Audi TT RS nově i s „automatem“ S tronic

Naše mládež se má nač těšit: instalace sedmistupňové rychlostní skříně S tronic s automatizovaným řazením učiní z každého teenagera řídícího Audi TT RS pilota Formule 1. Uživatelé všech věkových skupin však na nové verzi vrcholného provedení Audi TT ocení kromě takřka nepřerušovaného přísunu výkonu při přímé akceleraci také zlepšenou spotřebu paliva při defensivním a pro převodovku předvídatelném jízdním stylu.

Oproti stávající šestistupňové převodovce s manuálním řazením se má S tronic vyznačovat dobou pro řazení v řádu setin vteřiny odpovídající momentu překrytí účinku paralelně působících spojek. Sedmý stupeň nové skříně je nastaven jako rychloběh snižující spotřebu paliva zejména v dálničním provozu. Režim Launch Control před zrychlením z místa nastaví všechny potřebné systémy včetně tlaku dmychadla tak, že Audi TT RS zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,3 s (manuál 4,6 s) , přičemž nejvyšší rychlost zůstává elektronicky omezena na obligátní hranici 250 km/h (omezovač lze na přání deaktivovat přímo v Ingolstadtu). Hodnota normované průměrné spotřeby přitom klesla na 8,5 l/100 km (manuál 9,2 l).

Připomeňme, že pětiválec vozu Audi TT RS dosahuje výkonu 340 koní (250 kW) v rozpětí od 5 400 do 6 500 ot./min. a točivého momentu 450 Nm od 1 600 do 5 300 ot./min. přenášeného na kola obou náprav.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT RS
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků