Audi TT RS: nejsilnější TT opět na scéně (spy photos)

14 komentářů

JirkaSnake
16. října • 17:28

auto moc pěkný, ale podle mě ten kdo chce porsche se nepoohlíhne to tomhle.

doombukurest
29. srpna • 22:14

nebude to slabe oproti novej z4 s 420ps? teda ak ju Bmw tiez nezrusi

Takhle
16. října • 19:06

Aby bylo jasno:
Audi=Volkswagen
BMW=BMW
Takhle to je ;-)BMW JE NEJLEPSI! BMW JE MUJ SEN!

KK
16. října • 21:19

Dej si studenou sprchu.Aby ti bylo jasno.

Špizek
29. srpna • 22:52

Bude. Ale jsou lide, kterym to nevadi. Myslim, ze jich je docela dost... Navic TT nikdy nebylo silnejsi nez Z4...

Marek
29. srpna • 16:43

Takze oproti elegantnimu a supr schopnemu Caymanu chteji postavit tuhle hnusnou bachratou svini s price tagem pravdepodobne velmi blizko. Nechapu a tuplem nechapu ze se to urcite bude prodavat, protoze Audi ma byt proste kuul a in :-/

Špizek
29. srpna • 22:48

Existuji lide, kteri i TT povazuji za elegantni a supr schopne auto a nevadi jim za TT vysolit tolik, co za Cayman. Mozna, chteji autem jezdit i v zime a to je v Caymanu ponekud problematicke, oproti TT... A nebo maji jiny (dalsi) duvod proc TT a ne Cayman...

Marek
31. srpna • 22:56

Ten kdo si koupi tohle to urcite nema jako jedine auto (pokud jo tak se cpe nekam kde nema co delat) a v tu chvili nema vsech pet pohromade neb Cayman je zcela jinej hrac - nebo respektive jina liga - premie vs. VW. JIny dalsi duvod se snazim najit, ale nenapada me.

HaryXXL
7. září • 23:31

Nevím, proč by TT nemohlo být jediným autem majitele. Zvlášť když Audi do nového TT začne nabízet, resp. už nabízí i dieselový agregát, dokonce s quattrem a s nádhernou spotřebou a určitě to i rychle pojede. Bohužel to nebude mít takový zvuk jako u benzinu a bude to čmoudit. Ne všichni totiž TTčko berou jen jako sportovní vůz na občasné vyjížďky, který musí mít nutně benzinový motor, aby byl slyšet a co nejsilnější výkon, aby to jelo. Člověk, který jezdí sám nebo maximálně ve dvou lidech a netahá s sebou spousty zavazadel, si klidně toto auto koupí jako jediné. Bude to mít jako "užitkový sportovní osobní vůz". Vím, to sousloví zní divně, ale může to být pravda. A jezdí-li ještě hodně kilometrů za rok a dívá se na spotřebu, může si zvolit i ten často dnes zatracovaný diesel, a to lidmi, kteří berou nové tt čistě jako sportovní vůz, ale ono to tak úplně pravda být nemusí.

Špizek
1. září • 13:25

Slo o to, proc lide budou kupovat TT, kdyz tady maji alternativu v "elegantnim a super aute" Caymanu... Kazdy ma jine preference a nekdo treba nechce vstoupit do ligy prestiznich premiovych vozu typu Porsche a radsi zustane u koncernu VW. A nebo uz ma od Audi jedno (rodinne) auto a je snim spokojenej (a tudiz nema duvod menit znacku) a ted chce k tomu maly kupecko, tak se rozhodne pro TT. A pokud to ma byt druhy auto do rodiny a bude s nim jezdit denne do prace, za sportem i zabavou, v lete, v zime, tak tehdy je pro nej opravdu TT v quattru lepsi voba. A nebo mu staci motor 2.0 TFSI 147 kW za 890 000,- a na takovouto cenu se s Caymanem ani zdaleka nedostane... A stale jsem nevyjmenoval vsechny jine dalsi duvody... Ostatne staci se zaptat majitelu TTcek, proc zrovna TT a ne Cayman...

Ginter
29. srpna • 6:19

Tady je odkaz na video: http://www.youtube.com/watch?v=X4IOcFeFBbg

Hazoš
29. srpna • 1:56

tak teda ta vrchní barva ani nevím co to je ale ještě jsem neviděl že by nějaká barva k autu takhle brutálně sedla. Prostě uchcávám ale ani nevím co je to za barvu. Nebo spíš odstín
5ti hrnek biturbo,,,no zvuk bude zajímavej

richie
3. července • 7:02

by mne zajímalo, jestli tenhle motor dají např. do A5 s větším výkonemB-] Nebo ten motor zůstane pouze v koncernových autech napříč? A určitě bude i dieselový derivát např. pro Passat R TDI, kolem 220kB-]

kufi
16. října • 13:59

No to jiste :-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud