Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Na novou generaci Audi TT RS se zatím ještě čeká. Pokud vám došla trpělivost a chcete pořádně ostré TT hned, můžete využít třeba služeb společnosti Mcchip-dkr, která připravila sérii úprav určených pro starou generaci TT RS. 

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Přeplňovaný pětiválec o velikosti 2,5 litru nabízí ve standardu 250 kW (340 k) a 450 Nm. Lidé od Mcchip-dkr upravily systém přeplňování, pozměnili svody i výfuk a k tomu také dostal motor nový software. Sečteno a podtrženo, výsledná úprava nabízí plných 348 kW (473 k) a točivý moment 610 Nm. S takovými parametry si můžete došlápnout i na starší Audi R8

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Aktuální úpravy pro Audi TT RS nejsou zdaleka prvním tuningem od Mcchip určeným pro tento model. V minulosti si už zájemci mohli koupit navýšení výkonu na 380 koní, komu to nestačilo, tomu zmíněná společnost dopřála kulatých 400 koní. Už tato varianta byla schopna rychlosti 300 km/h. Svezení s nejnovější a ještě silnější verzí bude určitě hodně zajímavé. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků