Audi TT RS: cena nejrychlejšího TT je známa

Audi TT RS: cena nejrychlejšího TT je známa

Audi TT, do kterého si můžete pořídit i motor 2,0 TDI, asi nikdy nebude mít image skutečně sportovního auta. Přesto Audi letos v Ženevě udělalo maximum pro to, aby TT bylo tímto způsobem vnímáno. Představilo totiž verzi TT RS, která má svými parametry velmi blízko opravdovým sporťákům. Kupé s hmotností 1 450 kg dosahuje při výkonu 340 koní, dodávaného přeplňováným pětiválcem o objemu 2,5 litru, rychlosti 100 km/h za 4,6 sekundy a maximální rychlost se bude zřejmě nebezpečně blížit 300 km/h (Audi nabízí žel Bohu jen omezovač na 250 či 280 km/h). Vrchol řady TT jsme vám podrobně představili již v březnu, netušili jsme tehdy ale, kolik ingolstadtská novinka bude stát.

Teď už to víme. Audi zveřejnilo ceny TT RS ve verzi kupé i roadster a jsou docela sympatické. Vůz, který by měl být schopen na okruhu zatopit i sporťákům jako BMW Z4 M nebo Porsche 911, přijde v základu na 55 800 € (cca 1 500 tisíc Kč) ve verzi kupé resp. 58 650 € (cca 1 580 tisíc Kč) ve verzi roadster.

Pokud bude TT RS opravdu funkčním autem, stane se nejdostupnějším malým sportovním kupé s výkonem přes 300 koní. Jak si TT RS povede zjistíme již letos v létě, kdy se vůz dostane k prvním evropským zákazníkům.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT RS
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků