Audi TT RS Cabrio se představí v Lipsku

V Ženevě Audi ukázalo sportovní verzi svého modelu TT s označením TT RS, o němž jsme vás podrobně informovali na tomto místě. Na svém stánku však vystavilo jen verzi kupé, ačkoli se jeho otevřené provedení objevilo již na předem publikovaných snímcích. Důvod je jasný: Audi si otevřené TT RS schovalo na autosalon v Lipsku, který otevře své brány příští týden. Ale na stánku Audi to nebude jediná novinka. Po boku TT RS Cabrio se představí též modely A4 Allroad, A5 Cabriolet a R8 V10 FSI.

I pod kapotou otevřené verze typu TT RS se objeví přímovstřikový, pětiválcový turbomotor s výkonem 340 koní a točivým momentem 450 Nm v rozmezí od 1 600 do 5 300 ot./min. Ten vozu umožní akceleraci z klidu na 100 km/h za 4,7 s (kupé ji zvládne o 0,1 s dříve), nejvyšší rychlost bude opět omezena na 250 km/h. Ve většine dalšíc haspektů se Cabrio shoduje s dříve popisovaným kupé, s nímž se v evropských showroomech objeví v půli letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT RS Cabrio
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků