nejáká sracka ne
ka
no z 1,8 to je úctyhodné,ale myslim ze nesmyslné,mám osobní zkušenost s octavii rs a ta to jen potvrzuje.Kamarad take TT a zvysovali jsme na nich vykon /profesionalni firmy/ az na 250 koni...jelo to velmi pekne ale melo to ohromnou spotrebu,tim myslim kolem 18ti litru...!!!-prumer /TT umelo i 25,6/ coz dnes odpovida uplne jinak vykonnym autum.ja jsem na rsku nechal udelat jen cip na 225koni a dnes kdyz mam najeto 130tkm tak mi oktulka bere olej a motor uz zdaleka neni co byval nemluvě o podvozku,ktery jak se ukazalo neni staveny na zadne rychle jezdeni a vasoke vykony.mechanik u skodovky mi rikal ze tento motor odjezdi bez problemu vetsinou kolem 200tkm pri standartnich 150k,....kamaradova rska ma uz motor druhej-infarkt nastal po 108tkm...co si o tom myslet??? napriklad ja uz nic takoveho delat na aute nebudu,protoze provozni naklady vzhledem k vykonu jsou neumerne a motor proste nevydrzi.navic naklady spojene s dolováním výkonu jsou tak vysoke ze jsem mohl koupit nejaky 3litr od jine automobilky....jsem trochu zklaman,protoze skodovku mam jinak rad
sorry, nie som od fachu ale dovolim si reagovat
Brutalne zvysovat vykon a pritom ocakavat konstantnu, ci dokonca znizenu spotrebu je utopia .
Uprava motoru podla clanku je za 12.000,- EUR, porovnavat to s cipom za 10 - 20.000,- korun asi celkom neide, podobne je to z podvozkom.
tak to je super! Vezmu si octavku 1.8T se 110kW a vytaham z ni +-261kW A nevite nekdo, jakej vykon ma octavia RRS od Riecherd racing?
250KW
Treba ale dodat,ze motor bol zo silnejsieho Audi TT(165 kW) a nie Skoda(132 kW)...
www.derschnellsteskoda.de
Na to, že to je osmnáctistovka, tak to je hustý.
Přesně tak, zastánci nafty bduou mít špatný sny, tohle nafťák z takovýho objemu nedostane Ani s dvojitým přeplňováním, viz 535d - tři litr, dvě turba a slabých 200 kW.
Pochybuju, ze by zastancum nafty slo zrovna o tohle.
Jinak me prijdou zastanci nafty stejne smesny, jako zastanci benzinu. Kazdy ten motor ma svoje, ja mam rad oboji. Neni pochyb o tom, ze nafta uz davno neni jen o spotrebe.
byval jsem skalnim priznivcem nafty... ale dnes uz vim ze vas nazor je i muj nazor a je to ten spravny nazor... gratuluju vam i sobe...:o)))
motor 1,9Tdi +-500koni 1100Nm ...... no problem... videl jsem... ale zivotnost prakticky zadna...
je hezky ze ta 1,8T ma takovy hodnoty ale vydrzi prd... je to dalsi ukazka lidske malosti kdy je honba za vykonem mimo realitu... ten motor se bude menit s olejem.... hloupost...
ukazkou ludskej malosti je odsudit nieco bez osobnej skusenosti, netvrdim ze to nemusi byt pravda ale kde sa berie ta istota, ze "vydrzi prd"?
takze nebudu tady psat kdo jsem a co vsechno jsem udelal ale o motorech neco "malo" vim.
rekneme ze jsem primo od fochu a to fochu toho nejvyssiho stupne... a ani byt nemusim na tohle prece staci selsky rozum... jestli vite neco o strojarine motorech fyzice mechanice date mi za pravdu... over...
Jesli seš od fochu a něco málo o to víš, tak je ti určitě jasné že není správný směr, zvětšování ob., s touto filosofií by před časem nevzniklo ani přeplňování. Technologie jdou nahoru a co platilo před "týdnem", dnes může být o poznání jiné. A právě pokusy o dosažení co nejpších parametrů z malého ob. prošlapávají cestu.
hele wolfe, ani automechanik nemůže vědět všechno
1/nejsem automechanik
2/technologie rostou to plati i o materialech a konstrukcich (prave tento trend umozni predbehnout benzin naftou jez ma o celou 1/3 vetší učinnost) motor 1,8 je ale trochu stary nemyslis... a to ze nekdo vymeni ojnice cepy loziska atd. sice pomuze ale ne uplne... cim vetsi vykon dostavas ze "stejneho" motoru... tim mene vydrzi a ja rikam ze pres trista koni z 1,8 je mimo racing team na nic... je to hloupost... ende
Podle mě by byla hloupost nehledat a neposouvat hranice. Spokojit se s dosaženým a o nic dalšího se nesnažit, to je hloupost.
Máš sice pravdu, že to teď asi extra moc nevydrží, ale cesta vede tudy a ne zvětšováním ob.
500 k? Hoď se odkaz, to mě zajímá.
Jinak souhlas, lepší větší objem a životnost, než honba za výkonem z malého objemu.
byl to nejakej slovak... odkaz nemam uz je to rok... ale mel leona 1,9TDI a mel z toho 400-500koni a kroutak kolem 1000Nm... mam doma video sprint toho leona proti ferrari 360modena... no ferrari nemelo sanci. ropak mu uletel jak strela ale ferrari narozdil od toho leona tak muze jezdit porad a ne trikrat a dost... ten clovek sam priznal ze to vydrzi tak tri takovy starty... tohle extrem tuning je vo nicem... na dva litry bych to videl tak do 200koni vic ne...(benzin)
Robila to firma MaxTDI .Motor ma "iba" cez 300 koni.Väčšina zmien sa týka v elektronickom riadení motora, malá zmena je vo výfukovom potrubí. Vzhľadom na neprimeraný nárast výkonu prídavná elektronika slúži aj na ochranu motora. Výkon sa zvyšuje pozvoľne inak by došlo k prekĺzavaniu spojky. Plný výkon je dosiahnutý pri 4022 otáčkach podobne ako pri sériovom prevedení. Výkon bol meraný RSM SPEED METROM.
Co seriova Impreza STi ?? Ta ma asi vic nez 200k. Ostatne ta 1.8T ma taky ve standartu 226k. Jinak to 1.9TDi s 450-500k je mozne, turbo umi zazraky. Ale pouze na chvili..
sti wrx ma 265 kobylek
Zatímco z benzínovýho 2.0 uděláte 550k a vydrží celou sezonu bez problémů. Sezonu pro to, že dostává absolutní kapičky, jinak klidně víc
www.komvet.cz/racing
je to tak, takovy motor neni pro realny provoz.Navic by mě zajimalo jestli tam dali jinou převodovku se spojkou bo by to standartní přece nemohla vydržet, ale určitě tam je jiná.
Kolik ten motor, resp. jak dlouho pak vydrží, tuší někdo ?
záleží na tom co s nim udělali..pokud tam dali jenom větší turba tak je v haji za chvíli, jestli si s nim trochu pohráli (nový písty, ojnice, klikovka, vyleštit povrch válců atd.) tak by mohl něco vydržet
Takovýhle upravy od renomovaných firem jsou dost kvalitní. Jedná se vlastně o stavbu motoru z vysoce odolných dílů.
mozna i vic nez prevodovka...(20-30.000??)
0-100, 0-200, V-max???
Zatím neudáno.
A kurňa To musí být nářez.
tak to si nemislim
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.