Audi TT Roadster: otevřené tétéčko oficiálně

K Audi TT patří neodmyslitelně i jízda se sluncem nad hlavou. Tu zprostředkovává verze Roadster, kterou si nyní představíme.

Po sérii špionážních fotografií Audi konečně představilo novou generaci otevřené verze sportovního modelu TT nesoucí označení Roadster. I tato karosářská varianta zůstává věrná původnímu modelu, vše se nese ve stejném duchu.

I když se to na první pohled nezdá, otevřená verze je o něco vyšší než Coupé. Na délku měří 4 178 mm na šířku 1 842 mm a na výšku měří 1 358 mm (+ 6 mm). Mírně se zlepšila také praktičnost. Pokud zatáhnete střechu získáte až 250 litrů zavazadlového prostoru, což je o 40 více, než u Coupé.

Pod kapotou se objeví stejná technika, tedy v počátku dvojice benzínových motorů, které má v blízké době doplnit i naftový agregát. Prozatím se tak budete muset spokojit s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a točivém momentu 280 Nm a se šestiválcem 3,2 V6 FSI o výkonu 184 kW (250 k) a točivém momentu 320 Nm. S prvním zvládne sprint na stovku za 6,5 s a maximální rychlosti 237 km/h s druhým pak sprintuje za 5,9 s a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h.

Cena Roadsteru bude mírně vyšší než u Coupé. V Německu bude startovat na částce 33 800 eur s motorem 2,0 TFSI a se šestiválcem bude možno vůz pořídit již od 43 800 eur. Za slunce nad hlavou si tak připlatíte zhruba 2 000 eur. Vůz bude dostupný v březnu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Audi TT Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků