Audi TT Roadster: otevřené tétéčko oficiálně

K Audi TT patří neodmyslitelně i jízda se sluncem nad hlavou. Tu zprostředkovává verze Roadster, kterou si nyní představíme.

Po sérii špionážních fotografií Audi konečně představilo novou generaci otevřené verze sportovního modelu TT nesoucí označení Roadster. I tato karosářská varianta zůstává věrná původnímu modelu, vše se nese ve stejném duchu.

I když se to na první pohled nezdá, otevřená verze je o něco vyšší než Coupé. Na délku měří 4 178 mm na šířku 1 842 mm a na výšku měří 1 358 mm (+ 6 mm). Mírně se zlepšila také praktičnost. Pokud zatáhnete střechu získáte až 250 litrů zavazadlového prostoru, což je o 40 více, než u Coupé.

Pod kapotou se objeví stejná technika, tedy v počátku dvojice benzínových motorů, které má v blízké době doplnit i naftový agregát. Prozatím se tak budete muset spokojit s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a točivém momentu 280 Nm a se šestiválcem 3,2 V6 FSI o výkonu 184 kW (250 k) a točivém momentu 320 Nm. S prvním zvládne sprint na stovku za 6,5 s a maximální rychlosti 237 km/h s druhým pak sprintuje za 5,9 s a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h.

Cena Roadsteru bude mírně vyšší než u Coupé. V Německu bude startovat na částce 33 800 eur s motorem 2,0 TFSI a se šestiválcem bude možno vůz pořídit již od 43 800 eur. Za slunce nad hlavou si tak připlatíte zhruba 2 000 eur. Vůz bude dostupný v březnu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Audi TT Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků