Audi TT Roadster na fotkách přímo z Paříže. Koncernový večer začal

Koncernový večer Volkswagen odstartoval představením nového Audi TT Roadster. Základní fakta už automobilka zveřejnila dříve. K dispozici budou od začátku motory 2.0 TDI s výkonem 135 kW (184 k) a 2.0 TFSI naladěné na 169 kW (230 k). 

Premiéry | Autosalony | Kabriolety | Audi | Paříž 2014

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Vrcholem nabídky je pak Audi TTS Roadster, které pohání dvoulitr TFSI vyladěný na 228 kW (310 k) a 380 Nm. Díky standardně dodávanému pohonu všech kol nemá problém zvládnout stovku za 4,9 sekundy a rozjet se na elektronicky omezených 250 km/h. Audi TTS má i standardně elektronicky nastavitelný podvozek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků