Audi TT Quattro Sport: 1.8 turbo + 240 koní

13 komentářů

mfilip
22. února • 9:54

chapu to dobre, ze to auto za 41 600 Euro nema klimatizaci ?

-mac-
22. února • 10:28

Je to prece sportak!... s tri-bodovymi pasy
Podle me je taky blbost delat z TT "hard-core" sportak. Z venku vypada ale pekne (a to nejsem gay :))

goes
22. února • 10:18

no a naco? chteli mit HARD verzi, zavazela by tam, pridala kila, ubirala vykon, takze bud chci neco "nekompromisniho" nebo chci pohodli. Na co ladit auto a pak prichaze o vykon vahou a serepetickami? Spousta hard sportacku nema blbosti. Ultima nema ani klimu, ani ABS, ani nic a jake je to huste auto .)

Veverak
22. února • 13:36

Nejlepsi je na tohle Lotus Elise - tam neni ani posilovac volantu ani posilovac brzd. Jedinna vybava ktere jsem si vsiml byl hasici pristroj pod sedackou spolujezdce

goes
22. února • 15:46

to je zhruba to same, jen ta Ultima ma kapku vetsi vykon atd :)

-Ferda-
22. února • 16:16

Jo, McLaren F1 je na tom podobne, taky nema ABS nebo posilovac brzd... To asi patri k poradnym sportakum :)

vedeni
22. února • 9:26

Uprimne receno, nevim, proc v dobe Z4, 350Z nebo novyho SLK utracet horentni sumu za tak zastaraly auto. A proc exhumujou 1,8T a nedaj tam 2,0 TFSI? Ale na druhou stranu - kdo se muze chlubit, ze ma viteze ankety "nejkrasnejsi auto podle gayu" (to si nedelam srandu).  Krom toho si myslim, ze to neni takovy hardcore sportak, aby bylo nutny vymontovat klimatizaci. To beru v M3 CSL, ale tady to modelky asi neoceni. Suma sumarum - je to blbost.

ls
22. února • 8:46

jojo, ale stejne je to porad haldex, nebo se i na tom zapracovalo?

petr
22. února • 9:00

...no a v cem je ten haldex (pokud tam je ) tak "hroznej"  ?
nebo myslis, ze by tam davali lidi od audi neco tak spatnyho, ze i obycejnej ceskej clovek kterej si nekde neco precte , vi mnohem lip co by tam melo bejt ?
bez urazky, ale vzdycky me fascinujou ty debaty, kdy nekdo kdo o veci moc nevi ( pokud ano, tak se omlouvam ) tak hned pise jak to ci ono je hrozny a co z blbce to v ty firme musi bejt. nebo pracujes v podobne oblasti a mas zkusenosti s konstrukci aut ?

ls
22. února • 12:07

1. pozor, nenapsal sem, ze haldex je hrozny, i kdyz to tak mohlo vyznit,

2. tohle auto nebude kupovat obycejny cesky clovek

3. vim, jaky je rozdil mezi haldexem a torsenem

4. nenapsal sem, ze v Audi jsou blbci, to bych si v zivote nedovolil

5. nemam zkusenosti s konstrukci aut, prispevek vznikl v reakce na titulek ... TT QUATTRO ..., az po odeslani mne docvaklo, ze QUATTRO je dvorni upravce Audi, a tedy nazev u TT oznacuje upravce, ne system pohonu. V tomto byla moje poznamka zavadejici, uznavam ...

Mac.
22. února • 13:48

Nic to ovšen nemění na tom, že haldex je pro sportovní auto nevhodný, protože je nevypočitatelný. Pro kombíka používaného na lepší vyškrabání na hory ano, ale na sportovní náčiní ne. To je obecný fakt. Souhlasím s Tvým prvním příspěvkem. Označení Quattro i pro Haldex opravdu vyvolá na tváři úsměv a poněkud degraduje hodnotu tohoto přívlastku.

ing. Korýs
22. února • 14:33

nicmene informace o typu nahonu by nam vsem asi udelala vetsi radost nez kecy vo perletovym laku a sirokejch prazich ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
22. února • 19:05

Platforma TT je stavěna pro pohon všech Haldex první generace.

Doporučujeme

Články odjinud