Audi TT Quattro Sport: 1.8 turbo + 240 koní

Audi na autosalónu v Ženevě představí upravené kupé s označením TT Quattro Sport. Už jen z názvu je patrné, že to nebude hračka pro malé děti, ale pořádný dvoumístný sporťák s cenovkou 41 600 euro.

Přepracovaný sériový turbomotor 1.8T bude disponovat výkonem 176 kW (240 k) v 5 700 ot., maximální kroutící moment má 320 Nm při 2300-5000 ot., což je o 40 Nm více, než ve slabší verzi. Sprint zvládne tohle kupátko za 5,9 s a maximální rychlost byla elektronicky omezena na 250 km/h. Motor spolupracuje s šestirychlostní manuální převodovkou, která je z top verze TT 3.2 l, a výkon se přenáší na všechna čtyři kola.

Podvozek také pochází z modelu TT 3.2 l, hmotnost na nápravy má ideální rozložení. Nápravy dostaly nové tlumiče z verze S a potřebou adhezi zajistí osmnáctipalcová litá kola s pneumatikami o rozměrech 235/40 R18. TT Quattro Sport také zhublo, hmotnost klesla o 75 kg. Největší podíl na snížení hmotnosti mělo vymontování automatické klimatizace a nahrazení standardních sedaček za sportovní skořepiny od firmy Recaro.

U optického stylingu si všimnete přepracované přední masky a nárazníku, širších bočních prahů, na zádi je nový difuzor, zadní spoiler a dvě nové černé koncovky výfuku. Karosérie dostala krásný dvoubarevný perleťový lak. V interiéru je vše obšito Alcantarou, sportovní sedačky dostaly čtyřbodové bezpečnostní pásy a sériové vybavení má bi-xenonové světlomety.

Tip: Stáhněte si plakáty Audi TT Quattro Sport.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků