Audi TT Offroad Concept: Chystá se další SUV křížené s kupé

Začalo to u BMW X6, následuje nedávno představené BMW X4 nebo koncept od Mercedesu-Benz. Řeč je samozřejmě o automobilech spojujících segment SUV s kategorií kupé. Přidat se hodlá také Audi. Tato značka v Pekingu představila studii TT Offroad. Už teď se mluví o tom, že se tento koncept bude vyrábět.

BMW X4 ve všech barvách, se všemi disky a oběma pakety fotogalerie

BMW X4 ve všech barvách, se všemi disky a oběma pakety fotogalerie

Audi TT Offroad Concept měří na délku 4,39 m, široké je 1,85 m a na výšku dosahuje pouze 1,53 m. Velikostně studie odpovídá nejmenšímu SUV v nabídce automobilky (model Q3). Pokud automobilka zůstane u těchto rozměrů, o konkurenta pro BMW X4 nakonec nepůjde. Rozvor náprav nové studie má hodnotu 2,63 m.

Audi S1 Sportback na českém trhu, stojí přes tři čtvrtě milionu

Audi S1 Sportback na českém trhu, stojí přes tři čtvrtě milionu

O pohon se stará jak jinak než hybridní systém. Jeho celkové parametry zní 408 koní a 650 Nm. Základem je dvoulitrové TFSI (292 k), kterému pomáhají dva elektromotory. Slabší zvládne 54 koní a je integrovaný do převodovky. Spolu se spalovacím motorem pohání přední nápravu. Na zadní nápravě je druhý elektromotor disponující maximálním výkonem 114 k a točivým momentem 270 Nm.

Koncept Audi TT Offroad zvládne podle tabulkových údajů ujet na jedno nabití až padesát kilometrů. Průměrná spotřeba nemá přesáhnout dva litry benzinu na sto kilometrů, dojezd naopak údajně činí až 880 km. Zároveň ale Audi slibuje více než zajímavou dynamiku. Stovka má být otázkou 5,2 s, maximální rychlost je omezena na 250 km/h.

Audi A3 prošla testem IIHS s výsledkem Top Safety Pick+

Audi A3 prošla testem IIHS s výsledkem Top Safety Pick+

Pekingská studie ukazuje, jak si u Audi představují budoucnost nového modelu spadajícího do řady TT. Mimochodem TT Offroad Concept je vůbec první automobil s pětidveřovou karoserií a označením TT. Německá značka zatím definitivní vyjádření ohledně výroby nedala, ale vzhledem k částečným informacím a především aktuálním trendům na trhu je výroba podobně koncipovaného vozu více než pravděpodobná.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Audi

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků